تروریست ها

مناطق اشغالی شمال سوریه همچنان شاهد درگیری و ترور میان گروه های تروریستی است و براساس اعلام منابع میدانی دامنه زد و خوردها میان آنان هر روز افزایش می یابد.

به گزارش مشرق، مناطق اشغالی شمال سوریه همچنان شاهد درگیری و ترور میان گروه های تروریستی است و براساس اعلام منابع میدانی دامنه زد و خوردها میان آنان هر روز افزایش می یابد.

براساس آخرین اخبار به دست آمده، گروهی ناشناس از تروریست ها، یک خودروی انتحاری را مقابل پایگاه نظامی گروه تروریستی سپر فرات در مرکز شهر «جرابلس» در  شمال شرق استان حلب منفجر کردند.

بیشتر بخوانید:

جان باختن شماری از زنان و کودکان در حملات خمپاره‌ای آمریکا به مناطق مسکونی حسکه سوریه + نقشه میدانی

ماجراجویی جدید آمریکایی‌ها و متحدانش در سوریه

به گفته منابع میدانی، دهها تن از عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات در جریان این انفجار کشته و زخمی شدند و شماری از ساکنان محله مرکزی شهر جرابلس جان باختند و مجروح شدند.

شهر جرابلس به همراه سایر مناطق اشغالی شمال و شمال شرق استان حلب در تصرف تروریست های موسوم به سپر فرات است که به صورت مستقیم توسط کشورهای منطقه از جمله ترکیه حمایت می شوند.

برخی از منابع معتقدند که گروه های تروریستی قدرتمندی از جمله هیات تحریرالشام درصدد هستند تا گروه تروریستی سپر فرات را در استان حلب ضعیف کنند و جای پایی در این محور برای خود باز کنند اما گروهی دیگر از منابع میدانی درگیری های به وجود آمده را اختلافی میان گروهک های داخلی گروه تروریستی سپر فرات تلقی می کنند.

از مناطق اشغالی جنوب استان ادلب خبر می رسد، گروهی ناشناس از تروریست ها در یک عملیات توانستند «ابوعبید الجزراوی» از فرماندهان ارشد گروه تروریستی هیات تحریرالشام  را به هلاکت برسانند.

همزمان با اختلاف ها و زد و خوردها میان گروه های تروریستی، حملات پراکنده به مواضع نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک ابوظهور در جنوب شرق استان ادلب ادامه دارد اما تروریست ها به نتیجه ای نرسیده اند و ناکام مانده اند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: گروه های تروریستی با حملات متوالی به مواضع ارتش سوریه در جنوب شرق استان ادلب و شمال استان حماه به طورکامل آتش بس را نقض کرده اند و چیزی از توافق سوچی میان آنکارا و مسکو را برای ایجاد منطقه غیر نظامی در شمال سوریه باقی نگذاشته اند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای سوری حتی یک متر هم از مواضع خود عقب نشینی نکردند، افزود: رفتار و تحرکات تروریست ها باعث می شود که ارتش سوریه تصمیم خود را برای بازپس گیری مناطق اشغالی شمال قطعی و نهایی کند.

وی گفت: گروه های تروریستی به صورت علنی آتش بس را در شمال سوریه نقض می کنند اما ترکیه هیچ گونه ای واکنشی به این حملات نشان نداده و این درحالی است که آنان پیشتر به دنبال برقرای آرامش نسبی در این محور بود.

این منبع میدانی خاطرنشان کرد: یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه در پاسخ به حملات صورت گرفته، مواضع گروهی از تروریست ها را در حومه شهرک «التمانعه» در جنوب استان ادلب هدف قرار دادند؛ ۲۰ تن از تروریست ها در این حملات دقیق به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، گروه های تروریستی با حملات متولی در جنوب شرق استان ادلب در تلاش هستند مناطق غربی شهرک ابوظهور را ناامن کنند و راه باز شده برای نجات آوارگان از مناطق اشغالی را مسدود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    11 89
    ايران هم همينطوري ميشه .
    • قاسم IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
      60 5
      صهیونیست جنایتکار! قرار ما قدس شریف
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
      35 2
      اربابات گفتن.... حلقه به گوش
    • AE ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
      38 2
      اربابات تو سوریه ماندن به تو قول دیگر دادن ؟!!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
      32 6
      عربستان و ترکیه در آینده نزدیک اگر اینطوری شوند تو به کجا در می روی؟
  • علیرضا IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    69 9
    با سلام خطاب به 01:18 ساقیتو حتما عوض کن
  • Morteza IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    38 6
    انشاءالله به برکت خون شهدای مدافع حرم مخصوصا شهدایی که در حومه ادلب در نبرد با تکفیری ها جاوید الاثر شده اند جبهه مقاومت پیروز میشه تا بینی آل سعود و استکبار و صهیونیست ها به خاک مالیده بشه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    20 6
    مرگ بر آل سعود ملعون
  • م US ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    یه روز اوضاع خوب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس