کد خبر 911668
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
قتل نمایه

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در روستایی در منطقه کهریزک خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت  4 بامداد مورخه 1397/08/26  از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری به کلانتری 171 کهریزک اعلام شد که جوانی حدودا 30 ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت نموده است.  

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی در ساعت 3 بامداد توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

میهمانی شوم برای مسافر شهرستانی

جوان معتاد، مأمور کمپ ترک اعتیاد را کُشت

در تحقیقات اولیه از اعضای خانواده متوفی، آنها در اظهارات خود مدعی شدند که متوفی پس از مصرف بیش از اندازه موادمخدر از نوع شیشه، با چاقو اقدام به خودزنی کرده است.  

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک، موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل سکونت متوفی و اعضای خانواده‌ و محل وقوع درگیری به تحقیق از تمامی اعضای خانواده متوفی پرداخته و با توجه به تناقضات موجود در اظهارات اطمینان پیدا کردند که مرگ متوفی بر اثر خودزنی نبوده و جنایتی خانوادگی رخ داده است.  

در ادامه تحقیقات در خصوص شناسایی عامل اصلی جنایت، مادر مقتول در اظهاراتش با معرفی همسرش به عنوان عامل جنایت به کارآگاهان مدعی شد که همسرش زمانی که پسرشان قصد داشته تا او را خفه کند مرتکب جنایت شده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی از دیگر اعضای خانواده مشخص شد که به احتمال بسیار زیاد، برادر کوچک مقتول بنام فرهاد 23 ساله طی درگیری با برادرش، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه اقدام به زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول کرده و او را به قتل رسانده است. 

در ادامه رسیدگی به پرونده، پدر و برادر متوفی دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

«فرهاد» در ادامه تحقیقات صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: ساعت 8 شب مورخه 1397/08/25  طی تماس تلفنی همسرم به خانه آمدم؛ برادر بزرگترم مواد زیادی مصرف کرده بود و به تمام اعضای خانواده ناسزا می‌گفت؛ او با پدر و مادرم نیز درگیر شده و حتی آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

متهم ادامه داد: درگیری همچنان تا ساعت 3 بامداد مورخه1397/08/26 ادامه داشت تا اینکه با برداشتن یک چاقو از داخل آشپزخانه به سمت برادرم رفته و ضربه‌ای به سمت او پرتاب کردم که به سینه‌اش برخورد کرد و روی زمین افتاد.  

سرهنگ کاراگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  برابر هماهنگی با رئیس شعبه جزایی 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک، پدر و برادر مقتول هر دو جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده و تحقیقات از آنها در دستور کار کاراگاهان این اداره قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    4 0
    اعتیاد عامل بدبختی
  • US ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    5 3
    اگر اعتیاد مقتول محرزه برادر و پدر سریعا آزاد و مورد تقدیر قرار بگیرن. زمین به انسانهای فاسد و معتاد بیخاصیتی که فقط شرشون زمین و زمان رو آلوده میکنه نیازی نداره.. این زالوها زنده بمونن که چی بشه؟ چه غلطی تو این دنیا بجز فساد و افساد میتونن بکنن؟ چه خاصیتی برای جامعه دارن؟ چه ضرری به جامعه در صورت نبودنشون میرسه؟ اینها فقط منابع رو مصرف میکنن، اعصاب دیگران رو خرد میکنن، سلامت و امنیت اخلاقی و اجتماعی رو بخطر میندازن.... و دیگر هیچ!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس