کد خبر 911392
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کریم انصاری فرد

مهاجم تیم ملی کشورمان با گلزنی برابر ترینیداد و توباگو، با پشت سر گذاشتن رضا قوچان نژاد، به فرشاد پیوس رسید.

به گزارش مشرق، کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان که در این فصل به تیم باشگاهی ناتینگهام فارست انگلیس پیوسته، در دیدار برابر ترینیداد و توباگو تک گل تیم کشورمان را به ثمر رساند تا این دیدار با تک گل او به پایان برسد. انصاری فرد تا پیش از بازی دیروز، با ۱۷ گل به طور مشترک با رضا قوچان نژاد در رده هشتم برترین گلزنان بازی های ملی ایران قرار داشت اما تک گل او برابر ترینیداد و توباگو آمار گل هایش در تیم ملی را به عدد ۱۸ رساند تا در کنار فرشاد پیوس در رده هفتم جدول گلزنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

ادامه بردهای یک گله کی روش/ پیروزی ایران مقابل ترینیداد در سکوت آزادی

فیلم/ خلاصه دیدار ایران ۱-۰ ترینیداد و توباگو

کریم انصاری فرد که در این بازی شصت و هفتمین بازی ملی خود را انجام داد، بهترین فرصت را برای دبل کردن در این بازی از دست داد. او که در سومین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر پرتغال، به زیبایی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و تیم کشورمان را از شکست در این بازی نجات داد؛ در نیمه اول بازی برابر ترینیداد و توباگو، ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کریم انصاری فرد این ضربه پنالتی را از دست داد.

کریم انصاری فرد در حالی در ۶۷ بازی ملی موفق به زدن ۱۸ گل شده است که فرشاد پیوس با نیمی از این تعداد بازی توانست به آمار ۱۸ گل برسد؛ پیوس ۳۳ بار برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.

انصاری فرد که در دومین بازی ملی برابر ایسلند توانست برای اولین بار در نقش یک گلزن ظاهر شود، با به ثمر رساندن یک گل دیگر می تواند یک رده در جدول برترین گلزنان تاریخ تیم ملی بالاتر رفته تا در کنار مرحوم غلامحسین مظلومی قرار گیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
    2 0
    فلفل هندی سیاه وخال مه رویان سباه هردوجانسوزندامااین کجاوآن کجا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس