ترامپ و ماکرون

دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به جای انتقاد از «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه بایستی در سالروز حمله تروریستی پاریس قدری «نجابت» نشان می‌داد.

به گزارش مشرق، دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به جای انتقاد از «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه بایستی در سالروز حمله تروریستی پاریس قدری «نجابت» نشان می‌داد. 

بیشتر بخوانید:

گفت‌گوی تند و تیز ترامپ با «ترزا می» درباره ایران

ترامپ: مشکل ماکرون محبوبیت پائین او است

ترامپ روز سه‌شنبه در سالروز حمله سال ۲۰۱۵ گروه تروریستی داعش به چند منطقه در پاریس از امانوئل ماکرون انتقاد کرد و گفت که محبوبیت او در فرانسه پایین است. 

 «بنیامین گرویوکس»، سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه در پاسخ به حملات ترامپ به ماکرون گفت: «داشتیم یاد ۱۳۰ نفر از هم‌میهنانمان که سه سال پیش در پاریس ترور شدند را گرامی می‌داشتیم؛ بنابراین به زبان انگلیسی می‌گویم: "مناسب بود نجابت نشان داده می‌شد.»

ترامپ در روزهای گذشته انتقاد از ماکرون را که پیشنهاد داده کشورهای اروپایی برای تضمین دفاع از خود یک نیروی نظامی مشترک تشکیل دهند، شدت بخشیده است. 

رئیس‌جمهور آمریکا طرح تشکیل ارتش اروپایی برای دفاع از کشورهای قاره سبز در برابر آمریکا، روسیه و چین را «بسیار توهین‌آمیز» توصیف کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    2 0
    ترامپ و نجابت ؟! هههههه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    2 0
    مگه داره نشون بده
  • DE ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    فرانسه: ترامپ به جای انتقاد از ماکرون نجاست نشان ‌داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس