کد خبر 910992
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کی روش

رفتارهای کارلوس کی‌روش تازگی ندارد. او همیشه می‌خواهد به هر نحوی سایران را سورپرایز کند.

 مشرق - اینکه بازیکنان صفحات مجازی خود را غیرفعال کرده‌اند و خود کی‌روش نیز اعلام کرده است در نشست خبری قبل از بازی با ترینیداد و توباگو شرکت نمی‌کند، به‌درستی مشخص نیست که درخواست کی‌روش است یا شخص مهدی تاج و فدراسیون فوتبال. شاید تاج برای دوری از حاشیه‌ها چنین در خواستی را از اعضای تیم‌ملی کرده باشد، از سوی دیگر هم شاید سرمربی تیم‌ملی در راستای دهن‌کجی به رسانه‌ها و لجبازی با اهالی قلم چنین تصمیمی گرفته باشد! باز هم تاکید می‌کنم که کی‌روش همیشه برای مطرح شدن به حواشی روی می‌آورد و به این ترتیب همواره می‌خواهد در راس اخبار باشد.

بیشتر بخوانید:

طرح جدید کی‌روش برای گرفتن امتیاز

نکته تاسف‌آور اینکه شنیده می‌شود دستیار وی بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا با مشت گره کرده خوشحالی کرده و این نشان می‌دهد که اختلافات بین کی‌روش و برانکو همچنان ادامه دارد. این نشان می‌دهد کی‌روش از موفقیت برانکو خوشحال نمی‌شود چون در هر صورت موفقیت پرسپولیس در آسیا به منزله موفقیت برانکو بود و گویا خصومت شخصی بین این دو نفر همچنان ادامه دارد. هرچند مدت‌هاست برانکو به این روال ادامه نمی‌دهد و کی‌روش به این موضوع دامن می‌زند و اینکه چرا دستیار کی‌روش در ورزشگاه آزادی دست به چنین حرکتی می‌زند خیلی چیز عجیبی نیست چون در هر صورت او هم از بزرگ‌ترش تبعیت می‌کند. در این بین خود کی‌روش هم در حساس‌ترین بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی به این ورزشگاه نمی‌آید و درست یک روز بعد وارد ایران می‌شود و این هم یک دهن‌کجی و بی‌تفاوتی بزرگ را نشان می‌دهد. پرسپولیس در قالب یک بازی ملی در فینال به میدان رفت و چه بهتر بود که او بازیکنان ملی‌پوش این تیم را در قالب یک بازی سنگین از نزدیک محک می‌زد، اما این دیدار هم برای او مهم نبود یا اهمیتی برایش نشان نداد؛ در همین فضا یک بازیکن درجه چندم که هیچ‌وقت هم از وی استفاده نمی‌شود مدام به تیم‌ملی دعوت می‌شود تا او لجبازی‌اش را به همه ثابت کند.

به نظرم برای موفقیت تیم ملی باید خیلی از تصمیمات در آرامش گرفته شود چون مسائل حاشیه‌ای، تمرکز تیم را از بین می‌برد اما من عقیده دارم که این اتفاقات و حواشی که کی روش به وجود می‌آورد یک ترفند است تا در صورتی که شکست خورد، یک دستاویز و بهانه داشته باشد تا به‌عنوان یک سرپوش از آنها استفاده کند.

* ابراهیم قاسمپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس