کد خبر 910640
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
اینفانتینو

مصاحبه عادل فردوسی پور با جیووانی اینفانتینو به جمع گفتگوهایی پیوست که فعلا از دستور کار برای پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حذف شده است.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور که در روز برگزاری فینال از فرصت محدود سفر رئیس فیفا به تهران این فرصت را پیدا کرده بود تا در گفتگویی صریح با اینفانتینو درباره موضوعات مختلف از جمله مساله تغییرات در قوانین، بحث بازنشستگی و تغییر اعضای فدراسیون داشته باشد می توانست با انتشار این مصاحبه مساله قانون بازنشستگی را وارد فاز جدید کند، اجازه پخش آن را نگرفت.


همان طور که از صبح روز دوشنبه نگرانی هایی در خصوص عدم پخش این گفتگو وجود داشت مصاحبه مذکور اجازه پخش از نود را نگرفت. البته از آن جا که این مصاحبه با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شد متن کامل مصاحبه و ویدئوی گفتگو با اینفانتینو موجود است و می تواند راه دیگری برای پخش شدن به غیر از برنامه ۹۰ پیدا کند تا از سوی علاقمندان به فوتبال مورد توجه قرار گیرد.


موضوع بازنشستگی و ملزم کردن فدراسیون فوتبال به تغییرات مساله ای است که این روزها تبدیل به جدی ترین قضایای فوتبال ایران شده است و امکان دارد در آینده ای نزدیک لطمات جبران ناپذیری به فوتبال ایران چه در رده ملی چه در رده باشگاهی وارد کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس