کد خبر 910522
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
کیهان نمایه

طرف را برای شام دعوت کرده بودند ولی هرچه نشست از غذا خبری نشد. بعد از چند ساعت صاحبخانه گفت؛ مرغ هست، اگر غذا میل دارید بگویم تخم کند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفته است ترامپ به ما اجازه داده که در برجام بمانیم!


گفتم: اجازه داده یا ماموریت داده در برجام بمانید که امتیازات نقد ایران باقی بماند و وعده‌های نسیه شما به سر خرمن موکول شود؟!


گفت: آقای رئیس‌جمهور همان شب که ترامپ از برجام خارج شد گفت چند هفته به اروپا مهلت می‌دهیم که ساز و کار جبرانی بدهد و بعد گفتند دو هفته مهلت می‌دهیم و بعد در ۱۳ شهریور امسال آقای عراقچی گفت اگر اروپا تا ۱۳ آبان ساز و کار جبرانی را ارائه نکند دیگر فایده‌ای نخواهد داشت!
گفتم: حالا که اروپا هیچ کاری نکرده است چی؟!


گفت: آقای عراقچی می‌گوید البته انجام این کار از سوی اروپا به چند ماه زمان احتیاج دارد!


گفتم: طرف را برای شام دعوت کرده بودند ولی هرچه نشست از غذا خبری نشد. بعد از چند ساعت صاحبخانه گفت؛ مرغ هست، اگر غذا میل دارید بگویم تخم کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    1 0
    تعداد زیادی خل و چل بر علیه شهرداری تظاهرات کردند در قطع نامه !خود یک بند آن که از بندهای دیگر کلف تر وشبیه طناب بود اینگونه نوشته بودند.....ما اهالی مشنگ آباد سفلی به شهرداری ۲۴ ساعت مهلت میدهیم که خیابان ما را آسفالت کند و اگر ظرف این ۲۴ ساعته آسفالت نکرد به شدت ناراحت شده و از شهرداری خواهش میکنیم به ما بگوید پس کی آسفالت خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس