مجرم

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه دار در همدان که با تهدید و اغفال کودکان، آنها را وادار به سرقت می کرد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام دستگیری دو پسربچه در فروشگاهی در همدان، اکیپی از ماموران در محل حاضر و به بررسی پرداختند.

وی افزود: در بررسی مقدماتی ماموران مشخص شد دو پسر بچه ۱۱ و ۹ ساله برای چندمین بار با پرسه زدن در داخل فروشگاه رفاه اقدام به سرقت اقلامی از قبیل ادکلن، خمیر دندان و غیره که قیمت نسبتا زیادی هم دارند کرده اند که با هوشیاری عوامل نگهبانی و حراست فروشگاه در بازبینی دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید:

درگیری سارقان با یکدیگر برای یه مشت دلار +عکس

باقری در ادامه گفت: پس از دلالت کودکان به کلانتری با والدین آنها تماس گرفته شد و بچه ها در حضور والدین خود به چند مرتبه سرقت از فروشگاه اعتراف کردند.

وی افزود: والدین این کودکان که باور نمی کردند فرزندان آنها دست به دزدی زده باشند، وقتی علت سرقت را از آنها سئوال کردند مشخص شد که این کودکان حوالی یکی از  پارک های شهر همدان ساکن هستند و چندی پیش در حالی که داخل پارک مشغول بازی بوده اند فردی معتاد به آنها نزدیک شده و ابتدا با اغفال و سپس با تهدید آنها را مجبور کرده که از فروشگاه سرقت و اقلام دزدی را تحویل وی دهند.

سرهنگ باقری گفت: ماموران پس از کسب مشخصات ظاهری متهم، به طور نامحسوس پارک مورد نظر را تحت نظر قرار داده و سرانجام متهم را شناسایی و بازداشت کردند.

وی در ادامه گفت: متهم که دارای ۵ فقره سابقه حمل مواد و سرقت بود ابتدا منکر اتهامات وارده شد اما در مواجهه با کودکان که اکنون در پناه امن پلیس دیگر ترسی از وی نداشتند به ناچار لب به سخن گشود و به اغفال و تهدید این دو پسر بچه و استفاده از آنها در سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه متهم پس از معرفی به دادسرا با دستور قضایی روانه زندان شده است از والدین خواست تا نظارت و کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس