آتش سوزی کالیفرنیا

طبق گزارش‌های رسانه‌ای، تلفات آتش‌سوزی گسترده در کالیفرنیا به حداقل ۳۱ کشته افزایش یافته و از سرنوشت ۲۲۸ آمریکایی ساکن مناطق آسیب دیده خبری در دست نیست.

به گزارش مشرق، با گذشت سه روز از آغاز آتش‌سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیا، رسانه‌های آمریکایی از افزایش تلفات و خسارات این حریق خبر می‌دهند.

به گزارش سی‌ان‌ان، به رغم تلاش‌ها برای اطفای حریق در کالیفرنیا، وزش بادهای شدید در این ایالت عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی را با مشکل مواجه کرده است.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، تلفات آتش‌سوزی در کالیفرنیا که از روز جمعه آغاز شده حالا به دست‌کم ۳۱ کشته افزایش یافته است که ۲۹ تن در شمال کالیفرنیا جان خود را از دست داده‌اند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، شدیدترین تخریب در شهر «پارادایس» صورت گرفته و این شهر «کاملا سوخته است».

ببینید:

عکس/ آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا

مقام‌های آمریکایی با توجه به اینکه هنوز اطلاع از سرنوشت ۲۲۸ ساکن مناطق آسیب دیده در دست نیست، درباره احتمال افزایش تلفات آتش‌سوزی کالیفرنیا ابزار نگرانی کرده‌اند.

«جری براون» فرماندار کالیفرنیا در راستای دریافت کمک از دولت فدرال آمریکا، از رئیس‌جمهور این کشور برای اعلام «وضعیت اضطراری» درخواست کمک کرده است.

به دنبال آغاز آتش‌سوزی در کالیفرنیا بیش از ۳۰۰ هزار نفر از ساکنان از مناطق در معرض خطر تخلیه شده‌اند.

آتش‌سوزی در «کمپ فایر» واقع در شمال کالیفرنیا بیش از ۱۱۱ هزار هکتار  را درنوردید و بیش از ۶۷۰۰ ساختمان که اکثر آنها مسکونی بوده را تخریب کرده است.

آتش‌سوزی در «وولسی» و «هیل» واقع در جنوب کالیفرنیا هم تاکنون ۸۵ هزار هکتار از اراضی را سوزانده که سهم این مناطق از تخریب ساختمان‌ها ۱۷۹ سازه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    2 1
    ایشالا بادها و اتش ها و سیل ها و طوفان ها این امپراتوری پلشت رو نابود کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس