سولاری

پیروزی ۴ بر ۲ رئال مادرید برابر سلتای مدعی مهر تایید دیگرباری بر شایستگی‌های سانتیاگو سولاری و لیاقت او برای مربیگری در رئال مادرید بود.

سرویس ورزش مشرق – یک پیروزی هر چند باشکوه در لالیگا دلیل جالبی برای تایید استحقاق یک مربی برای سرمربیگری رئال مادرید نیست اما سولاری خوب نتیجه گرفته و در این روزهای سخت به خصوص برای فلورنتینو پرس، تصمیم گرفتن درباره چنین مربی چندان سخت نیست و شاید سوار شدن روی احساسات مردم و هوداران رئال مادرید آسانترین کاری باشد که پرس آن را انجام خواهد داد.

مردان سولاری در بازی شب گذشته برابر سلتا با ترکیب کورتوا- اودریوسولا- راموس- ناچو- رخیلون- کروس- کاسمیرو- مودریچ- واسکوئس- بنزما و گرت بیل وارد میدان شدند و بنزما البته شاید با اختلاف زیاد بهترین مرد سولاری بود.

دو هفته پیش بود که لوپتگی از سمت خود برکنار و سولاری به عنوان مربی موقت رئال معرفی شد. رئال ۱۵ روز برای معرفی مربی دائمی فرصت داشت و به نظر می رسد که با نتایج خوبی که سولاری گرفته، او حداقل تا پایان فصل مربی رئال بماند.

از طرفی مقامات رئال مادرید همچنان در این باره تردید دارند و معلوم نیست در آخرین دقایق چه تصمیمی خواهند گرفت. انها هنوز هم امیدوارند مربی بزرگی مثل زیدان بازگردد، یا کونته چراغ سبز خود را از حالت خاموشی خارج کند و یا آرسن ونگر تلفن همراه خود را جدی بگیرد و فلورنتینو پرس را بیش از این معطل نگاه ندارد.

خیلی از کارشناسان فوتبال در اروپا بر این باورند که مقایسه سولاری و زیدان کار درستی نیست و زیدان مربی ناشناخته و کوچکی نبود که بواسطه اعتماد رئال مادرید میدان در ختیارش قرار گرفته باشد، او پیش از آن تمامی دوره های مربیگری در فیفا را دیده بود و با تیم جوانان و تیم دوم رئال مادرید به قهرمانی رسیده بود، او همچنین دستیار آنچلوتی در تیم اصلی رئال مادرید بود و خوب می دانست که این ابرستارگان مدعی را چگونه مدیریت و مربیگری کند. در هر حال سولاری هم مربی کوچکی نیست اما به صورت جدی نیازمند اعتماد رئال مادرید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس