ساندرو

شرکت سایپا در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود تحویل بگیرند.

به گزارش مشرق، شرکت سایپا روز گذشته در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود از شرکت تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

برنامه وزارت صنعت برای کاهش قیمت خودرو

در بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش آمده است:

احتراماً ضمن پوزش از مشتریان به‌جهت تأخیر پیش‌آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به‌اطلاع می‌رساند: مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.

1. انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:

الف ــ قیمت محصولات به‌قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.

ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به‌میزان 27 درصد (15 درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودرو دارند:

جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به‌میزان 27 درصد طبق قرارداد به یکی از روش‌های ذیل:

الف) تعهدات انواع ساندرو و استپ‌وی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 که یک دستگاه با موعد تحول بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر 98 به‌قیمت روز شرکت.

ب) تعهدات تندرو به یک دستگاه خودرو X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا)  با موعد تحویل بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • . IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    59 1
    حروم خورهای حروم زاده ی قاتل
    • پسرجان IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      7 0
      با عرض سلام اقا خدا گواه هستش که این مطلب رو عرض می کنم والدین بنده کارمند بازنشسته هستند، پدر کارمند، مادر معلم ابتدایی / خودم هم 25 سالمه سال 80 یک عدد پراید کاربرات خریداری کردیم که هم اکنون بعد از 17 سال با مخارج و خرابی و فروسدگی بالا در حال استفاده هستش {فقط 3 دفعه ی کامل ، رینگ وپیستون نو کردم!} تا دی ماه 96 توان مالی برای تهیه یک خودرو را نداشتیم، که مطلع شدیم، ساندور ثبت نام می کنند ، مبلغ 25 میلیون از اینور و اونور گرفتیم تا توانستیم ساندرو اتوماتیک معمولی ثبت نام کنیم ، حقیقتا توان مالی برای تهیه خودرو از بازار را نداشتیم و همچنین اینکه بعد از این همه سال ، مد نظر بود تا حداقل یک خودروی نسبتا استاندارد تهیه کنیم ، موعد تحویل شهریور ماه بود ، که حالا الان این شکلی جواب ما رو میدهند / خدا وکیلی همون بلاد کفر کوفت با مردمشون اینچنین برخورد می کنند ؟ / همه که دلال و بنگاهی نیستند / بابا آخه این چه ظلمی هستش که روا می کنند ، ماشین های از دور خارج اون ور آب رو به ملت قالب میکنند تازه بعدش کلی هم خون مردم رو توی شیشه می کنند ، / آخه یکی نیست به این به اصطلاح مسئولین مسلمان بگه ، شما زمانی که ثبت نام می کنید ، به تعداد ثبت نامی قطعات ثبت سفارش کردید و تحویل گرفتید که این برای قبل از عید بوده ، و حتی با همین تفاسیر شما بعد از عید هم ساندرو ثبت نام داشتید ، حالا می فرمایید که ماشین نداریم تحویل دهیم ؟؟؟؟ پس چرا به همین ساندرو در دست دلال و بنگاهی به تعداد و در تنوع رنگ با قیمت بازار آزاد وجود داره ؟؟؟ / کاملا مشخصه که شمای خودرو ساز ماشین امثال بنده رو با قیمت بالاتر به دلال و بنگاهی فروختید ، تا دلالان بازار قیمت رو به آتش بکشند و مردم مجبور به پرداخت هزینه ی بالاتر باشند! / خدایا از اینکه در دنیا ، عده ای به ظاهر مسلمان و اسلام گرا ، به دین اسلام ظلم می کنند و وجه ی مادی و معنوی را تخریب می کنند واقعا شرم سارم!!!!!! -_-
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    21 7
    اینم آخر و عاقبت هول زدن مردم واسه دلالی ماشین.داداچچ حالا برو پرایدتو تحویل بگیر.موندم ایران چقدر دلال داره
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      18 19
      تو میفهمی چی میگی. بی ادب نفهم. مگر هر کسی ثبت نام کرده برای دلالی است؟؟؟؟ کافر همه را به کیش خود پندارد.
    • مهدی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      5 3
      تو نفهمی که درباره نظر دیگران اینجوری هتک حرمت میکنی و توهین. شخصیتت همینه. آخه انسان عاقل که گول ی مشت خودرو ساز دزد رو نمیخوره
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      7 1
      منم موندم ایران چقدر دلال داره ! همه مردم نه ، ولی اکثر ما در این چند ماه گذشته با هجوم به ارز و ماشین و سکه و ملک و .... ثابت کردیم که هم دلال مسلک هستیم هم محتکر ! الان توی اکثر خانه ها تا سقفش را برنج و حبوبات و دستمال کاغذی و .... چیده اند !
    • NL ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      3 1
      بی شعوری مزدور کاسب تحریم
  • SG ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    22 0
    هرجور حساب کنی دست اخر سر مشتری کلاه رفته
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    21 1
    خدا لعنتتون کنه که تو عصر تکنولوژی حصرت یه زندگی معمولی به دل مردم گذاشتی
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    18 0
    صنعت خودرو ایران محلی برای حقوق های فضایی و بخوربخورهای بی انتها شده، تحریم بهانه است اینها اصلا آدم این کاره ای نیستن بخوان خودرو تولید کنند، تا دیر نشده واردات خودرو رو ازاد و دست این زالو صفتان رو از گلوی ملت کوتاه کنید
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    25 2
    خداروشکر بوی ورشکستگی سایپا و ایران خودرو داره می آد احتمالا تا 3 سال دیگه ، مردم از این موضوع خیلی خوشحالن .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    5 0
    دولت باتدبیرداره امید به پرایدسواران میده وپراید رو به جایگاه واقعیش میرسونه هم ازلحاظ آپشن!هم ازلحاظ قیمت!وهم ازلحاظ رقابت وجایگاه!!!نبود؟؟؟عشق است پرایدسلطان خودروهای جهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    5 0
    عجیب!!!! شاید یکی دلش نخواست پراید و تیبا سوار بشه... چرا دوست دارن به همین راحتی ملت را به کشتن بدن. تندر 90 رو با پراید یکی میدونن حروم خور های بی مصرف.
  • علی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    20 0
    امیدوارم نیست ونابود بشن خودروسازهای لعنتی انشاالله رسوای عالم بشین
  • علی DE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    5 0
    مردم بحای هول شدن که محصولات اشغال را با منت و التماس بخرند انها را بایکوت کنند و نخرند! !!
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    2 11
    خدا ببخشه منو، عصبانی بودم راجع به نظام حرف بی ربط زدم ولی عصبانی هستیم خیلی، بفهمین خواهشا و یک کاری بکنید برای مردم. اوضاع اقتصادی خیلی بهمون فشار میاره!
  • در به در پارس تندر IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    اینا مرضشون گرون کردنه اونم نه 10 درصد 20 درصد احتمالا صد در صد ولی کور خوندن ما باهم حقمونو می گیریم انشالله
  • ali IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    3 0
    وقیحانه و گستاخانه و بی شرفانی است. یک سال و یک ماه پیش پول به حلقوم سایپا ریختم. اینم جوابش.
  • سعيد براتعلي AE ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    37 0
    دوستان خدايي بياييد همگي باهم بريم سايپا يه دادي يه فحشي يه حركتي آخه چرا اينا اينقدر پرو و بيشعور و از خود راضي تشريف دارن .آخه پرايد كجا ساندرو كجا به جاي معذرت به جاي اينكه بيان يه چيز بهتر بدن اومدن با كمال وقاحت پرايد ميدن .واقعا كه پرويي تا كجا .تنها مشكل ما اينه كه مردم پشت هم نيستن .وگرنه تحريم و ورشكستگي و آمريكا همش كشكه .اگه مردم پشت هم باشن اينا اينقدر به مردم ظلم نميكنن
  • علی RO ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    0 0
    نخرید بزارید ارزون شه بخدا شماها حقتونه نون رو دونه ده هزار بخرید یارو یخچال خونش رو فروخته گذاشته رو پولش رفته حواله پراید خریده یک مش ادم احمق اقتصاد مملکت رو خراب میکنن صدرصدم دولت رو مقصر میدونن
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    9 0
    بنویسید قلدری سایپا و ایرانخودرو
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    0 0
    کسانی که میروند و این ماشینهای آشغال را می خرند حقه شون هست .آخه مرد حسابی اینهمه توی بوق و کرنا کردند که این آشغالهارا نخرید و هی رفتید و ثبت نام کردید خودمان هم هیچ جربزه و اتحادی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس