ایران اینترنشنال

ابعاد جدیدی از افشاگری خبرنگار گاردین درباره منابع مالی شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» منتشر شد.

به گزارش مشرق، «سعید کمالی دهقان» خبرنگار گاردین فاش کرد منبع آگاهی که به او گفته بود بودجه شبکه معاند "ایران اینترنشنال" از سوی محمد بن سلمان و رئیس دفتر او، سعود القحطانی، تامین می‌شود، جمال خاشقجی بوده است.

ببینید:

فیلم/ پشت‌پرده شبکه ماهواره‌ای "ایران اینترنشنال"

بنا بر این گزارش، این خبرنگار گاردین در پیامی که در صفحه توئیترش امروز (جمعه) منتشر کرد، نوشت: « من می‌توانم تأیید کنم که جمال خاشقچی به این دلیل کشته شد که صبح روز 26 سپتامبر از استانبول تلفنی با من صحبت کرد و این مسئله را افشا کرد که بودجه شبکه «ایران اینترنشنال» از جانب محمد بن سلمان و سعود القحطانی تأمین شده است».

این روزنامه‌نگار مستقر در لندن در ادامه، مخاطبان خود را به گزارشی ارجاع داده که برای روزنامه گاردین در این رابطه نوشته و این روزنامه آن را در روز چهارشنبه 31 اکتبر (9 آبانماه) منتشر کرد.

کمالی دهقان پس از آنکه گزارش‌های افشاگرانه گاردین را نوشت در توئیتر خود مطلبی منتشر کرد که نوشته بود به دلیل حضورش در برنامه تلویزیون ایران اینترنشنال حق الزحمه دریافتی از این شکبه را به صندوق یونیسف واریز کرده است..

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد کمالی دهقان پس از انتشار توئیت افشاگرانه امروز خود تهدید شده یا نگران جان خود و دچار شدن شدن به سرنوشت خاشقجی است.

جمال خاشقجی روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور تبعه عربستان سعودی، در تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) برای انجام کارهای مرتبط با ازدواجش با نامزد اهل ترکیه خود، وارد کنسولگری عربستان سعودی در استانبول شد که هرگز نتوانست خارج شود و به شکل فجیعی به قتل رسید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    14 12
    وقتشه به سعودیها نشون بدیم کت تن کیه :) ذوالاکتاف ها در این سرزمین شمشیر سیقل دادند برای امثال این MBS !
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
      12 9
      اینا که منفی میدن از البانی هستن یا از ایران
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    11 4
    لعنت خداوتد بر این بن شیطان ملعون و جنایت کار قاتل که یک شیطان به تمام معنا است بویی از اتسانیت نبرده تاروجودش از توحش و حیوانیت درندگی است روی شیطان را هم سفید کرده با جنایتهایش
  • امیر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    10 10
    این اروپایی ها پس چرا غلطی نمیکنن در شبکه رو نمیبندن چقدر باید ادم بکشه
    • US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
      0 0
      شما هم مثل بورژوا های اصلاح طلب همه اش منتظر اروپا هستید. برای بار صدم دولتهای اروپا روسپی کدخدا هستند هر چی کد خدا بگوید فقط دمشان را تکان میدهند. .حالا فریب خورده های ما به روسپی های اروپا دم تکان میدهند. و اسمش را گذاشتند روشنفکری ( البته روشنفکری بورژوا مسلک شمال شهری ها)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس