کد خبر 909183
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کاراته

با حذف آخرین نماینده تیم ملی بانوان، پرونده تیم کومیته بانوان ایران در بخش انفرادی بدون کسب مدال و با حذف هر ۵ نماینده در رقابتهای جهانی بسته شد.

به گزارش مشرق، امروز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه در روز دوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان، تیم اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها شش نماینده داشت که بهمن عسگری با برتری مقابل همه رقبا راهی مبارزه نهایی شد، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه می کند. امیرمهدیزاده، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی هم حذف شدند. 

بهمنیار آخرین کاراته ایران در مبارزات امروز بود که در گروه شانس مجدد در اولین مبارزه برابر نماینده صربستان پس از تساوی یک بر یک با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) باخت و از دست یابی به مدال بازماند. وی در وزن ۵۰- کیلوگرم بعد از برتری برابر«کریستین ویکا» از لیتوانی، «ران لی» از چین و «آیچا سیاح» از مراکش در مرحله یک چهارم نهایی ۳ بر۲ به «سراپ اوزچلیک» از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

بیشتر بخوانید:

شوک به کاراته ایران در سرزمین ماتادورها

برای تیم ملی کاراته ایران سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته و پورشیب به همراه درفشی پور هم با رسیدن به دیدار نهایی شانس کسب مدال برنز را دارند. دیدارهای رده بندی و نهایی روز در بخش انفرادی روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد. 

تا کنون فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی هر 5 عضو تیم کاراته بانوان در بخش کومیته انفرادی حذف شده اند. 

این دوره از مسابقات سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز شده وتا عصر یکشنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس