کد خبر 909052
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
شهرداری

شهردار منطقه ۲ و کاندید اصلی شهرداری تهران تاکید کرد: از خدمت بنده هنوز چند سالی باقی است و اخبار مبنی بر بازنشستگی‌ام درست نیست.

به گزارش مشرق، رسول کشت پور با توجه به انتشار برخی از اخبار نسبت به بازنشستگی‌اش گفت:من بازنشسته نیستم و فعلا کارمند شهرداری هستم.

بیشتر بخوانید:

زور حامیان «هاشمی» به «اتحاد ملتی‌ها» نرسید

شهردار منطقه ۲ و کاندید اصلی شهرداری تهران تاکید کرد: از خدمت بنده هنوز چند سالی باقی است و  اخبار مبنی بر بازنشستگی‌ام درست نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شما در شهریورماه استعفا داده اید گفت: اینطور نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد FR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    2 0
    چرا افراد در مقابل بازنشستگی مقاومت می کنند ؟دو حالت دارد ۱- اینها دارای شغل نان و آبداری هستند و بدنبال کسب درآمد نامشروع می باشند ۲- افرادی که حقوق بازنشستگی کفاف اموراتشان را نمی دهد و بهتر این است که حقوقشان به نوعی افزایش یابد تا مثلا ۱۰ یا ۲۰ درصد از حقوق بگیران کمتر دریافتی داشته باشند البته گروه اول مشامل رؤسا .مدیران و دولتمردان است که حتما باید بازنشسته شوند و اموالشان حسابرسی شود اما گروه دوم ،مردم شرافتمند هستند که عمری را با عزت و وجدان کاری به این کشور خدمت کرده اند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    0 0
    تو یه جا دیگه کاری میکنی بی خود میکنی میخوای بری یه جا دیگه کار کنی بابا کارهارا اشغال نکنید مگه وقت میکنید برسید بخاطر چهار قرون دنیا اخرت زندگی مردم خراب نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس