کد خبر 909004
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
فوتبال

رئیس کمیته مسابقات AFC : در روز برگزاری مسابقه به هیچ وجه تماشاگران اضافه بر ظرفیت و بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز سه‌شنبه، در سالن جلسات هتل اسپیناس پلاس، نشستی بین مسوولان کمیته های ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان، متناظرین آنها در AFC و تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی

در این نشست موارد گوناگونی چون آخرین وضعیت تعمیرات و بهسازی ورزشگاه آزادی و بخش‌های مختلف آن مانند؛ پاویون، VIP  و VVIP جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، میکسزون، دفتر و دبیرخانه کمیته مسابقات AFC ، رختکن‌ها، ارتقا سیستم صوتی و غیره مورد بحث و قرار گرفت و گزارشی ارایه شد.

در ادامه در خصوص نحوه بلیت فروشی، چگونگی ورود و خروج تماشاگران و میهمانان و استقرار آنها در جایگاه‌های مربوطه نیز گفت‌وگو شد.

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت ممنوع

یکی از مهمترین نکاتی که در جلسه صبح امروز مورد تاکید رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت؛ موضوع تماشاگران و برقراری نظم و امنیت در این حوزه بود.


پاول لوزانوف بعد از اطلاع از نحوه بلیت فروشی، تاکید کرد که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند و باید از ورود افراد، خارج از ظرفیت جلوگیری شود و در محیط و فضای ورزشگاه حضور پیدا نکنند.

برپایی جلسات مداوم برای هماهنگی بین کمیته ها

در جلسه صبح امروز همچنین مقرر شد بین نمایندگان و ناظران کنفدراسیون و نفرات متناظر آنها در کمیته‌های کار باشگاه و فدراسیون، جلسات مداومی برای ایجاد هماهنگی تشکیل شود. همچنین نحوه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس