کد خبر 908992
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
محسن پیرهادی

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: نگرانی‌ها و اظهارنظرهای گاه و بیگاه رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب و برخی لجبازان جریان خودی طبیعی و به خاطر ترس از مقایسه شدن است.

به گزارش مشرق، محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی درباره شایعات مطرح شده این روزها پیرامون ریاست بنیاد مستضعفان اظهار داشت: نگرانی‌ها و اظهارنظرهای گاه و بیگاه رسانه ها و چهره های اصلاح‌طلب و برخی لجبازان جریان خودی طبیعی و به خاطر ترس از مقایسه شدن است.

وی افزود: یک روز خبر از قطعی شدن انتصاب قالیباف به عنوان رئیس بنیاد می‌دهند و روز دیگر تکذیبیه ای به نقل از منبع مطلع منتشر می‌کنند.

پیرهادی با بیان اینکه دوستان تا فرصت دارند کارنامه ای حداقلی برای خود و جریان منتسب‌شان ایجاد کنند و به جای خبرسازی های کودکانه مشغول کار و فعالیت شوند، تصریح کرد: آقای قالیباف هم چه به بنیاد مستضعفان برود و چه در سنگر دیگری مشغول باشد تمام فکر و ذکرش خدمت جهادی است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت افزود: رسانه ها هم به اخبار موثق بپردازند و با صبوری بیشتر در اطلاع رسانی ها ضریب خطای خود را کاهش بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    2 11
    مهره ای که به دست خود اصولگرایان سوخته نگرانی ندارد
    • سعید ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
      2 0
      خطاب به 1:03، اگر به قول خودتون ایشون مهره سوخته است و نگرانی ندارد، چرا برای تخریبش مدام دست و پا می زنید و از هیچ دروغ پردازی علیه ایشون هم ابایی ندارید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • BG ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    21 2
    کل پیر پاتال های اصلاحات را روهم بگذاری... یک ناخن قالیباف نمی شوند... مقایسه؟!!!.... جک خوب بود...
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    0 0
    افرین مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس