کد خبر 908860
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
حبیبی

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امام برای انقلاب برنامه داشتند، گفت: کسانی که از قبل انقلاب، انقلابی بودند و در زمان امام(ره) و مقام معظم رهبری انقلابی ماندند باید بدانند.

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امشب در پنجمین سالگرد مرحوم حبیب الله عسگراولادی در موسسه فرهنگی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: صالح و مجاهد صادق دو تعبیری است که امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای مرحوم عسگراولادی به کار بردند که معنی ویژه قرآنی دارد.


وی به خاطره از مرحوم عسگراولادی در زمان مبارزه با رژیم طاغوتی پهلوی در سال 1341 اشاره و تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی می فرمودند در آن سالها که حوزه علمیه به دلیل اقدام رژیم شاه در لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی مشخصا مقابل رژیم قرار گرفته بود ایشان ساعت 11 شب یک ملاقات خصوصی در منزل امام (ره) در قم داشتند.

حبیبی با بیان اینکه امام برای انقلاب برنامه داشتند ادامه داد: مرحوم عسگراولادی در این ملاقات گزارشی از وضعیت و شرایط سخت مبارزه خدمت امام (ره) ارائه می کند و امام در پاسخ به ایشان می فرمایند: اقای عسگراولادی! شما می دانید مقصود ما از این نهضت چیست؟ نهضت ما سه مرحله دارد نخست اسلامی کردن ایران,  اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام و آنگاه است که می گویم مولا جهان آماده قدوم مبارک شماست.

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه جدید اصلاح‌طلبان برای پمپاژ ناامیدی

نویسنده نامه‌های کروبی کیست؟

واکنش حبیبی به ادعاهای فرزند کروبی

حبیبی با بیان اینکه این خاطره نشان دهنده افق دید امام(ره) برای انقلاب اسلامی است، گفت: کسانی که از قبل از انقلاب انقلابی بودند و در زمان امام(ره) و مقام معظم رهبری انقلابی ماندند باید بدانند که راه طولانی است و نهضت تا ظهور امام زمان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در ملاقاتی با یکی از دوستان ما فرموده بودند که شما نگران این انقلاب نباشید، این انقلاب به انقلاب صاحب الزمان(عج) وصل خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: انقلابیون بدانند راه طولانی است و نهضت تا زمان حضور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    حبیب انقلاب امام خوبیها خمینی کبیر رحمت الله علیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس