کد خبر 908856
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
آخوندی نمایه

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه عباس آخوندی عملکرد خوبی در وزارت راه و شهرسازی نداشته است، گفت: شورای شهر تهران نباید شخصیتی را معرفی کند که مایه آبروریزی شورا شود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به مطرح شدن نام آخوندی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: شورای شهر فعلی تهران جز فرصت‌سوزی هیچ خدمتی به مردم نکرده و توصیه بنده به اعضای شورای شهر این است که دیگر فرصت‌سوزی نکنند.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، اظهار داشت: شهردار قبلی تهران حواشی بسیار زیادی داشت و شهردار فعلی هم که یک سال از فعالیتش نگذشته بازنشسته شد و شورای شهر نباید بار دیگر شخصیتی را معرفی کند که مایه آبروریزی شورا شود.

بیشتر بخوانید:

۵ گزینه شهرداری تهران مشخص شدند

ابطحی: آخوندی انگیزه کاردرشهرداری تهران ندارد

ابوترابی بیان کرد: فرصت خدمت بسیار محدود است اما شورای شهر تاکنون این فرصت را از دست داده و فقط نام چند خیابان را تغییر داده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: آخوندی عملکرد ضعیفی در وزارت راه و شهرسازی داشته است و گزینه مناسبی برای شهرداری تهران نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    8 0
    این شورا آبرو ندارد که بخواهد با انتخاب آخوندی ببرتش اینها دو میلیارد دادند تا در لیست تکرار کن خاتمی قرار بگیرند باید کسی را انتخاب کنند که منافعشان را تامین کنند وگرنه محسن هاشمی را شهردار می کردند.الی برکت اله بیچاره مردم تهران
  • سید رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    9 1
    این افساد طلبا ؛ مگه غیر جناح بازی و سیاسی بازی ، عقل هم تو تصمیم گیری شون نقشی داره ؟!!!
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    1 1
    نیکزاد خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس