کد خبر 908827
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
استخدام نمایه

اصرار اداره‌کل محیط زیست تهران بر کتمان حقیقتی آشکار که همان تضییع حق متقاضیان واجد شرایط استخدام است، ما را بر آن داشت تا نمونه‌هایی از اسناد را برای اطلاع عموم و نهادهای نظارتی به‌ انتشار برساند.

به گزارش مشرق، به‌دنبال انتشار گزارشی تحت عنوان استخدام‌های خانوادگی فله‌ای در اداره کل محیط زیست استان تهران در این خبرگزاری، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران جوابیه‌ای صادر کرده که در ادامه می‌خوانید.

متن جوابیه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به‌ قرار زیر است:

روز یکشنبه مورخ 1397.8.13 خبری با عنوان "استخدام‌های خانوادگی و فله‌ای در اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران " به‌نقل از خبرنگار اجتماعی آن خبرگزاری محترم انتشار یافت. ازآنجایی‌که این خبر خلاف واقع می‌باشد و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود لازم است ضمن درج مطالب ذیل، دستور فرمایید قبل از انتشار این‌گونه مطالب که به حیثیت و اعتبار افراد خدشه وارد می‌کند صحت‌سنجی لازم به‌عمل آید.
ــ  استخدام در سازمان حفاظت محیط‌زیست به‌صورت ملی و متمرکز و با رعایت ضوابط و مقررات سازمان اداری و استخدامی کشور و از طریق آزمون، مصاحبه علمی و گزینش صورت می‌پذیرد و از طرفی شرایط احراز مشاغل هم بر طبق ضوابطی است که قبلاً به‌تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده و موضوعی نیست که بر اساس سلایق دستگاه‌های اجرایی قابل تغییر باشد.
ــ  استخدام ایثارگران و فرزندان واجد شرایط آن‌ها طبق ضوابط و مقررات قانون جامع خدمات ایثارگران و با صدور مجوز سازمان اداری و استخدامی و بر اساس معرفی‌نامه کتبی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌پذیرد.
ــ  علی‌رغم اینکه مدیرکل فعلی حفاظت محیط‌زیست استان تهران از جانبازان جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و دارای سه فرزند تحصیل‌کرده و بیکار می‌باشد اما تاکنون هیچ‌یک از فرزندان و یا اقوام دور و نزدیک اعم از سببی و نسبی وی در این اداره کل اشتغال ندارند (لیست‌های پرداخت حقوق مؤید این ادعا است).
ــ  ضمناً نمایندگان دستگاه‌های نظارتی مستقر در این اداره کل بر عملکرد و نحوه رعایت قوانین و ضوابط و مقررات نظارت کامل دارند. بدیهی است چنانچه تخلفی از این حیث صورت پذیرد مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

استخدام فردی با معدل کتبی ۹/۴۹


همان‌گونه که در گزارش مذکور، متذکر شده، خبر استخدام‌های خانوادگی فله‌ای در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران بر اساس اسناد دریافتی که موجود است "صحت‌سنجی" شده و سپس به انتشار رسیده است اما اصرار آن اداره کل بر کتمان حقیقتی آشکار و تلخ که همان بی‌عدالتی و تضییع حق متقاضیان واجد شرایط استخدام است، ما را بر آن داشت تا در ادامه، نمونه‌هایی از اسناد مربوطه را برای اطلاع عموم و همچنین نهادهای نظارتی و نمایندگان مستقر آنها در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به‌ انتشار برساند.

در این اسناد به‌منظور رعایت شأن خانوادگی مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران،‌ نام و مشخصات استخدام‌شدگان مخدوش شده است؛ "نخبگانی" با معدل 9.49 در پایان مقطع متوسطه که از میان انبوه متقاضیان، واجد شرایط استخدام در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران شناخته‌ شده‌اند!

بدیهی است در صورت ادامه اصرار آن اداره کل بر کتمان این تخلفات اداری، کلیه اسناد موجود را بدون مخدوش کردن جزئیات و اسامی منتشر خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    7 0
    خیلی ها هستن توی اهواز من خودمو کشتم از بس به این در و اون در زدم که در زمانی که رشته ما در فراخوان اعلام شده بود هیات علمی بشم من کار تحقیقاتی می کنم دارم وسیله می سازم پول ندارم دانشجوی دکتری معدل A هستم من نباید هیات علمی باشم و لی هم رشته من یه پسرس با معدل لیسانس 13 از دانشگاه ازاد و ارشد 16 یا 17 و دکتری همین سطح .... اینها چون پارتی دارن بسیاری از کارهای عادیشونو (بورس هم بودن) در قالب طرح پژوهشی انجام میدن و خداتومن به جیب می زنن هیچ تولید علمی هم ندارن و جز خیانت به افراد نخبه هم کاری ازشون بر نمیاد همپالکی های اون آقا گفتن نذارید یه فرد نخبه حتی وارد آزمایشگاهها بشه که یه وقت سرقت نکنه!!!! با من اونجور رفتار میشه با اون نخبه دیگه اون جور صدبار اومدم تهران رفتم دفتر محسن هاشمی نمیشناختمشون.... هیچ کاری نکرد امیدوارم خدا به ما بی کس ها ی نخبه کمک کنه و افراد بی لیاقت رو بیش از پیش رسوا بفرمایدو ملت رو از شرشون آزاد فرماید و حق را به حق دار بدهد
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    3 0
    اگر به مدارک نصف بیشتر از کارمندان دولت رجوع کنید معدل کتبی که حاصل امتحانات نهایی سراسر کشور می باشد. زیر 10 است. و ملاک معدل کل می باشد. البته اگر این فرد بعنوان نخبه پذیرش شده باشد، باید مورد پیگرد قرار گیرد.
  • سعید IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    1 0
    عجب خبریه بابا حداقل سال اخذ مدرک تحصیلی اشو میزاشتین بدونیم مربوط به چه زمانیه دوره ما ترمی واحدها معدل کتبی از 15حساب میشد من معدل کتبی ام 8خورده ای هست معدل کام 14
  • US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    5 2
    اون وقت منو با دکترای محیط زیست و معدل ۱۹ چهار تا ای اس اس و دو تا کتاب ترجمه استخدام نکردن و به درخواستم خندیدن
  • حمید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    1 0
    بکارگیری این گونه افراد خسارات پنهان زیادی برای نظام دارد. بهتر است ماهانه مبلغی به این افراد داده شود تا سرکار نیایند. ضررش کمتر است.
  • علی DE ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    شما سند نشان بدهی یا ندهی همه شغل توسط باند بازی فامیل بازیها اشغال شده از برادر عراقجی ـبرادر رئیس جمهور و و و و از بالا تا ابدارچی هم فامیل هستند
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
      4 0
      یک چیزهایی ضبط شد ولی واضح نیست !
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    همین الان هم بدون مخدوش بزار ببینیم این صفر رو کیه ؟؟
  • احمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    0 0
    آقا واقعا دمتون گرم
  • احمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    3 0
    نخبه بوده که تونسته اونجا استخدام بشه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 2
    به زیر ۱۰ که دیپلم نمیدن! داری دروغ میگی
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
      3 0
      معدل کلش ۱۳ هست
  • رضا DE ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    3 0
    متاسفانه استخدام فامیلی عده ای در بدنه دولت صحت داره وقابل کتمان نیست
  • حامد IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    0 0
    فقط محیط زیست نیست و همه سازمان های دیگه هم این جوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس