ماشین سازی و استقلال

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و استقلال در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار کسل کننده بدون اینکه گلی داشته باشد، با تساوی بدون گل به پایان رسید. (فیلم خلاصه دیدار ماشین سازی و استقلال)

شاگردان شفر و مهاجری در این دیدار به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی فوتبال خوبی به نمایش نگذاشتند و یک بازی سرد و کسل کننده و خواب‌آور را از سوی دو تیم شاهد بودیم.تیم استقلال هم بعد از توقف مقابل سپاهان و سایپا در جام حذفی در سومین بازی پیاپی هم موفق به برد نشد.

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم‌الحسینی (۷۲ - اسماعیلی فرهادی(۲+۹۰ - پیمان بابایی)، توحید غلامی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی (۸۸ - عرفان افراز) و رضا خالقی‌فر.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، فرشید باقری، علی کریمی(۳۶ - رضا آذری)، طارق همام، اللهیار صیادمنش (۸۳ - میثم تیموری)، مهدی قائدی(۴۶ - جابر انصاری) و مرتضی تبریزی.

نیمه اول

دقیقه ۷: پاسی عمقی به رضا خالقی‌فر رسید که ضربه این بازیکن به کنار دروازه خورد.

دقیقه ۸: توپ‌گیری خالقی‌فر و ضربه پشت محوطه جریمه این بازیکن به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۱۲: شوت میلاد زکی‌پور و ضربه سر اللهیار صیادمنش از کنار دروازه گذشت.

دقیقه ۱۵: روی پاس عمقی به مهدی قائدی در یک غافلگیری می‌رفت که دروازه ماشین‌سازی باز شود، اما مهاجم جوان استقلال پاس نداد و خودش اقدام به ضربه زدن کرد تا دروازه‌بان حریف توپ را از منطقه خطر دور کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پاس خوبی به موسوی بازیکن گسترش رسید که این بازیکن در موقعیت مناسب اقدام به شوت زدن کرد، اما رحمتی مانع باز شدن دروازه استقلال شد.

دقیقه ۴۹: ضربه ایستگاهی خالقی‌فر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: مرتضی تبریزی با عبور از یک مدافع وارد محوطه جریمه ماشین سازی شد، اما پاس نداد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۶۷: سانتر به روی محوطه جریمه ماشین سازی را جابر انصاری نتوانست بزند و در ادامه مرتضی تبریزی هم موفق نشد دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۷۰: محمد اهل شاخه با خطا روی طارق همام اولین کارت زرد را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۸۹: عرفان افراز به دلیل خطا روی مهدی رحمتی با کارت زرد جریمه شد.

استقلال با این تساوی به امتیاز ۱۵ رسید و جای سایپا را در جدول رده بندی گرفت و ماشین سازی نیز با این یک امتیاز با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    15 0
    هفته قبل در اقلید یک بازی بین دوتیم محلی را نگاه کردم بخدا بهتر، جذاب تر، تکنیکی تر وبا برنامه تر از استقلال امروز بودند، تیم محله ای در شهرستانی از شمال فارس ومحروم از امکانات وگمنام، حال به هم زن شده بازی سردوکسل کننده وبی روح استقلال، سایپا یکی دوبازیکن اسمی بیشتر ندارد اما یک تیم هستند، در بازی سپاهان یکسر حمله دیده می شود وایضا
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      1 10
      استقلال فعلا تمرکزش روی فینال آسیاست، بهش حق بدید تمام توانشو صرف بازی های لیگ نکنه...........به جان تو شوخی نمی کنم....
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      8 0
      شما فوتبال ایران رو با ژاپن اشتباه گرفتی حتما!! از زمان حرفه ای شدن فوتبال آسیا در ده بیست سال گذشته در لیگ اکثر بازیها سرد و بی روح هست و زدن زیر توپ.....
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    9 0
    برای این تیم باید گریست..........
  • موریس IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    12 12
    جالبه که استقلال زورش به ماشین سازی و لیگ ایران نمیرسه اونوقت طرفداراش بردهای پرسپولیس با نیمکت خالی تو اسیا مقابل تیم های قوی مثل السد و الدحیل و فینال رو نمیبینند و حرف از تخصص تو اسیا میزنند که 6 تایی شدند .. 100 سال پیش تو تورنمنت اسیایی که تیم های بنگلادشی و نپالی رو بردند مثلا قهرمان اسیا شدند !
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      7 2
      خب چرا صد سال قبل پرسپولیس از پس تیمهای بنگلادش و نپال بر نمیومد و قهرمان نمیشد؟
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      7 1
      ایول
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
      0 0
      دمت گرم
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    3 2
    پرسپولیس با ثبات و ایستادن پشت برانکو به فینال آسیا رسید هواداران استقلال نباید عربی فکر کنند که هر سال مربی عوض کنید باید مشکلات مدیریتی حل بشه که فصل تمام می شه سریعا در فصل نقل و انتقلات تکلیف بازیکنان مشخص بشه برن برای بدنسازی و هماهنگی مثل پرسپولیس نه اینکه مثل 2 سال اخیر تازه در هفته هفتم هشتم بازیکنان بخریم آخر نیم فصل اول هماهنگ بشیم بدنا بیاد بالا !!!! شفر یک انسان است باورکنید نیروهای عجیب غریب نداره ! اشکال از مدیرانه وزارت ورزشه که در مملکت 80 میلیونی فرد شایسته ایی برای مدیریت استقلال نمی توانند پیدا کنند !!! استقلال جای دلال ها و مدیران دوزاری رانتی نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس