کد خبر 908501
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای 2018 دیروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد.

به گزارش مشرق، هشتمین دوره از رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان از 15 تا 19 آبان 97 برگزار می‌شود. این رقابت‌ها که به گفته مسئولان کمیته فوتبال ساحلی پس از مسابقات جام جهانی، به‌عنوان معتبرترین رویداد جهانی فوتبال ساحلی به‌شمار می‌رود، همانند هفت دوره قبلی به میزبانی امارات برگزار خواهد شد.

 

این درحالی است که این مسابقات از سوی FIFA  و AFC ظاهرا مورد‌تایید نیست و در تقویم مسابقات آنها لحاظ نشده و باید پرسید چطور فدراسیون فوتبال جهت اعزام تیم ملی فوتسال به برزیل و حساسیت این موضوع کمبود بودجه را دلیل عدم‌اعزام اعلام کرد ولی برای اعزام تیم فوتبال ساحلی به اردوی پرتغال و بعد تورنمنت امارات مشکل مالی حل شد؟!

به هر ترتیب اردوی ساحلی‌بازان کشورمان روز (جمعه) آغاز شد و پس از برگزاری یک نوبت تمرینی که از ساعت 10:30 روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد، درنهایت صبح یکشنبه عازم دبی شدند. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه پانزدهم آبان به مصاف آمریکا می‌رود.

 تامین دلار به اسم بازیکنان!

نکته جالب‌توجه در این خصوص چگونگی تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی و پیامک مشکوکی است که ذهن بازیکنان تیم را مشغول کرده است. در این پیامک به بازیکنان اعلام شده به نام آنها ٢٠٠٠ دلار از یک صرافی خرید صورت‌گرفته درحالی که روح نفرات تیم ملی از این ماجرا باخبر نبوده و پولی نیز دریافت نکرده‌اند.

منبع: فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس