کد خبر 908323
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
شورای شهر نمایه

دو عضو شورای شهر تهران از عصر امروز در مجلس بست نشسته‌اند تا تکلیف آقای شهردار بازنشسته تهران مشخص شود.

به گزارش مشرق، از عصر امروز جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با موضوع طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در حال برگزاری است که تا این لحظه هنوز خبری از تصمیم کمیسیون اجتماعی نیست.

آخرین تلاش‌ها برای استثنا کردن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان  مجلس در حالی انجام می‌شود که دو عضو شورای شهر تهران نیز پشت درهای بسته محل برگزاری کمیسیون اجتماعی بست نشستند تا تکلیف شهردار تهران مشخص شود.

لابی بی‌وقفه عضو جوان شورای شهر برای شهردار بازنشسته تهران نیز جالب است ضمن اینکه بر اساس اخبار رسیده برادر شهردار فعلی تهران به‌همراه تنی چند از مدیران شهرداری پشت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور دارند و به‌هنگام ورود و خروج نماینده‌ها، آنان را دوره کرده با اصرار از آنان می‌خواهند که به استفساریه برای بقای افشانی رأی دهند!

در همین رابطه محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از تردد برخی افراد منتسب به افشانی شهردار تهران در راهروهای مجلس شورای اسلامی به‌منظور متقاعد کردن نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی در رأی دادن به استفساریه برای ابقای شهردار تهران انتقاد کرد.

وی در صفحه خود نوشت: از ظهر امروز شاهد صحنه‌های عجیب و زننده‌ای در راهروهای مجلس هستیم; نوعی لشگرکشی خویشاوندی و قومیتی برای لابی با نمایندگان جهت استثنای شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان!

در همین رابطه بست نشستن دو عضو شورای شهر تهران و به‌همراه برادر شهردار تهران در راهروهای مجلس سؤال‌برانگیز است که افشانی بارها تأکید کرده بود که مطیع قانون است و شهرداری را ترک می‌کند اما این رفتار از سوی هم‌حزبی‌ها و برادر آقای شهردار تهران تعجب‌برانگیز است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    20 0
    مرگ بر بست نشین
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      1 2
      از این نوعش بله
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    5 9
    یا خدا یعنی این صندلی اینقدر جذابه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    0 0
    ببین آش چقدر شور شده که صدای محمود صادقی هم در اومده یا ترس آبروریزی رو داره
  • GB ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    0 4
    اصلاح طلبا این جور به قانون تمکین میکنن!!!!!!!!!!!
  • رضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    0 0
    آقاجون ؛ عشق به خدمت !!!... سن و سال نمی شناسه ... قانون و بی قانونی نمی شناسه ... یعنی ایشون از آقای نعمت زاده هم کمتره! جل الخالق !!!
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    4 8
    ازیه طرف میان میگن شهرداری تهران 50 هزار میلیارد تومن بدهی داره و کلی مشکلات شهری و جالبه طرف بجای اینکه بذاره از این پست در بره و خودش رو خلاص کنه ، داره دست و پا میزنه که آقا بزارین بمونم ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس