کد خبر 908241
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
پلیس فتا

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به مطرح شدن چند شکایت در پلیس فتا پایتخت گفت: مالباختگان که اکثراً افراد کم سن و سال بودند، در بازیهای شرط‌بندی مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به رقبای خود باختند.

به گزارش مشرق، سرهنگ تورج کاظمی درباره کلاهبرداری سایت‌های شرط‌بندی از افراد کم سن و سال مخصوصاً نوجوانان اظهار کرد: بیشترین مخاطبین این سایتها را افراد نوجوان و کم سن و سال شامل می‌شوند چرا که پیشنهادهای اغواکننده و تحریک‌آمیزی باعث گرایش جوانان و نوجوانان به سمت و سوی این سایت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

یک شبه پولدار شدن مدیران سایت‌های شرط بندی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پس از ارسال چند پرونده به پلیس، شکات که اکثریت نوجوان و افراد کم سن سال بودند، عنوان کردند که با تبلیغات اغواکننده و پیشنهادهای چشمگیر و واهی  برخی از سایتهای شرط‌بندی در فضای مجازی مواجه شده، پس از ثبت‌نام و عضویت  در این سایتها و شرکت در بازیهای شرطبندی (قمار) مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون ریال در بازی شرط‌بندی با رقبای مجازی خود باخته و متوجه طراحی جالب و زیرکانه سایت‌ها در جهت برنده شدن و اغفال کاربران با پیشنهادهای جالب آنها نبوده‌اند، درحالیکه اکنون فهمیده‌اند مدیران سایت با اعلام تعدادی برنده به مبلغ کم و حتی واهی درصدد تشویق و ترغیب کاربران مخصوصاً جوانان و نوجوانان به سمت و سوی این سایتها هستند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی پرونده توسط کارشناسان پلیس، مشخص شد هیچکدام از سایتها منشاء داخلی نداشته و طراح و مدیر آن در خارج از کشور فعالیت دارند.

این مقام انتظامی متذکر شد: یکی از ویژگیهای فضای مجازی نبود مرز جغرافیایی است و معمولاً مالکان سایت و درگاه‌ها در جهت نیل به اهداف سوء و مال‌اندوزی دست به اقدامات فریبکارانه و اغواکننده می‌زنند تا با تطمیع کاربران و هدایت آنها با وعده‌های توخالی و پیشنهادهای گمراه‌کننده از کاربران کلاهبرداری کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس