کد خبر 908180
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
برانکو و بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که تیمش در بازی برگشت با کاشیما جبران مافات کند.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از سایت AFC، پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما با نتیجه‌ دو بر صفر شکست خورد. هر دو گل کاشیما در نیمه دوم به ثمر رسید.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش، در این بازی، گفت‌: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و یکی دو موقعیت خیلی خوبی را برای گلزنی خلق کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم تمرکزمان را ازدست دادیم و دو گل را دریافت کردیم. این تمام چیزی است که اتفاق افتاد و دیگر کاری از دست‌مان بر نمی‌آمد. حالا باید خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم.

شکست در بازی رفت برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق تازه‌ای نیست. این تیم برابر الجزیره امارات و الدحیل قطر هم در بازی رفت شکست خورد ولی در بازی برگشت توانست جبران مافات کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش، خاطر نشان کرد: امیدمان را از دست نداده‌ایم و شکی نیست که کاشیما در تهران بازی سختی را پیش‌رو خواهد داشت. ما خیلی خوب این را می‌دانیم که نمی‌خواهیم این شانس بزرگ‌مان را در تهران از دست بدهیم. برای قهرمانی خواهیم جنگید و من مطمئن هستم که با تلاش‌مان نتیجه‌ خوبی به دست خواهد آمد. قول می‌دهیم که هواداران‌مان در بازی برگشت ناراحت به خانه نروند. امیدوارم آن‌ها بار دیگر ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه ورزشگاه را پر کنند و انرژی و حمایت‌های زیادی به ما بدهند.

بیرانوند در پایان اضافه کرد: کاشیما این جا از هوادارانش سود برد  ولی حالا آن‌ها بازی سختی را پیش‌رو دارند. ما در این رقابت‌ها نشان دادیم که می‌توانیم تیم‌های قوی‌تر از کاشیما را هم ببریم و من امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 1
    ان شاءالله .
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    0 1
    ان شاءالله پرسپولیس قهرمان میشه. مطمئن هستم. خیال همگی راحت...
    • خدیجه IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      1 0
      اینجوری قضاوت نکنیدکه مثل خیابانی ضایع شید...وقتی گل اول رو کاشیما زد خیابانی گفت کار سختی نیست بازیکنای پرسپولیس میتونن یه گل به ثمر برسونند که هیچی نشد بجای اینکه پرسپولیس گل بزنه کاشیما یه گل دیگه زد خیابانی باز گفت بچه ها خیلی خوب بازی میکنند حتما یه گل میزنند که نعمتی اخراج شد.خیابانی باز گفت ما یه بازی دیگه هم داریم اونجا پرسپولیس حسابشونو میرسه...حالا فک کنم تا پرسپولیس بیاد گل بزنه کاشیما 2 گل دیگه زده خخخخخ
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    2 0
    خخخخخخخ روز سخت
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 0
    شما را به خدا نگاه کنید ! امیدواری همیشه خوب است اما اگر کسی حتی الف بای فوتبال را بشناسد به خودش اجازه میدهد اینطور قاطع و مطمئن حرف بزند و کُری بخواند ؟! هیچ فکر نمیکنی 30 درصد هم ممکن است موفق نشوید ؟ فوتباله دیگه ! مگرز همین آقای بیرانوند نبود که قبل از سفر به ژاپن بازهم از این کُری ها و تحلیل های آّبدوغ خیاری صادر میکرد و میگفت حتمآ کاشیما را شکست میدهیم ؟! نتیجه اون همه کُری و خالیبندی شد 2 گل نه چندان سخت و غیر قابل مهار بخصوص گل اول !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس