جاکارتا

اندونزی که قرار است نمونه ای از توسعه میان کشورهای مسلمان در تعامل با غرب و جهان مدرن باشد، در کلانشهری مانند جاکارتا هنوز یک شبکه حمل و نقل عمومی مناسب ندارد.

مشرق- جاکارتا که هزینه های هنگفتی برای تبلیغ بزرگترین کشور مسلمان بودن خود می کند، هنوز یک شبکه حمل و نقل عمومی مناسب ندارد. وقتی در شهر چشم می چرخانی، فقط موتورها هستند که می تواند تو را جابجا کنند. مترو که سال ها گذشته و قرار است افتتاح شود و هنوز نیز خبری از آن نیست. اتوبوس ها نیز بیشتر شبیه مینی بوس های اوراقی دهه های دور هستند که نه ایستگاهی دارد و نه برنامه مشخصی. هر جا که بشود، می ایستند و تو را سوار می کنند و پیاده!

جاکارتا اولیات یک شبکه حمل و نقل عمومی را ندارد و عموم مردم باید برای جابجایی به ماشین های اوراق و فرسوده متوسل شوند

اندونزی که قرار است نمونه ای از توسعه میان کشورهای مسلمان در تعامل با غرب و جهان مدرن باشد، در کلانشهری مانند جاکارتا هنوز یک شبکه حمل و نقل عمومی مناسب ندارد و برای فرار از ترافیک فراتر از تصور در آن، باید به موتور پناه برد. این فرسودگی تا جایی است که خود مردم نیز چاره ای ندارند غیر از استفاده از موتور؛ البته با رعایت تمامی قوانین و مقررات!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    7 1
    فکرکنم اونی که قراره نمونه ای از توسعه میان کشورهای مسلمان در تعامل با غرب و جهان مدرن باشه مالزی می باشد نه اندونزی.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 5
    ما را که برد خانه؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 1
    دروغ ننويسيد سايت ترانسپورت باس جاكارتا را ببينيد و از دروغ هايتان خجالت بكشيد
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 0
    در انبار کاه دنبال سوزن میگردین غافل از اتوبوس ها و مینی بوس هایی که هر کدام به اندازه یک کارخانه دود تولید میکنن در حالی که معاینه فنی یکساله در دااشبورتشان مهیاست امان از این سیاست ورزی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس