عسیر (4).jpg

گروهی از نیروهای یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند کاروانی از نظامیان سعودی، نیروهای مزدور و شورشی را در جنوب استان نجران در جنوب عربستان شناسایی و آن ها را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش مشرق، گروهی از نیروهای ویژه یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند کاروانی از نظامیان سعودی، نیروهای مزدور و شورشی را در جنوب استان نجران در جنوب عربستان شناسایی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این عملیات اشاره کرد و افزود: نیروهای نفوذی یمنی کاروان نظامیان سعودی، نیروهای مزدور و شورشی را در منطقه «الصوح» در جنوب استان نجران رهگیری کردند و اطلاعات را به سرعت در اختیار یگان های موشکی و توپخانه قرار دادند.

این منبع میدانی با بیان این که یگان های موشکی و توپخانه پس از دریافت اطلاعات، کاروان نظامی را به صورت دقیق هدف قرار دادند، گفت: ۲۵ تن از نیروهای سعودی و مزدور در این عملیات کشته و زخمی شدند و تعدادی از خودروهای نظامی آنان هم منهدم شد.

از حومه غربی منطقه «السدیس» در جنوب استان نجران خبر می رسد، یگان موشکی نیروهای یمنی در یک حمله دقیق، پایگاه و تجمع نظامیان سعودی و نیروهای شورشی را هدف قرار داد و ۴۰ تن از آنان را کشته و زخمی کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با واکنش قاطع و به موقع موفق شدند حملات نیروهای شورشی را در جنوب استان نجران برای نفوذ به استان صعده در شمال یمن ناکام بگذارند؛ نیروهای شورشی با وجود پشتیبانی جنگنده های سعودی به نتیجه ای دست نیافتند.

از استان «عسیر» در جنوب عربستان خبر می رسد، دهها تن از نیروهای شورشی، نظامیان سودانی و آفریقایی با پشتیبانی هوایی جنگنده های سعودی حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای یمنی در غرب منطقه «مجازه» انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی با وجود حملات سنگین هوایی جنگنده های سعودی پس از ۵ ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات نیروهای شورشی را در این محور به طور کامل دفع کنند.

به گزارش مشرق، حدود ۴۰ تن از نیروهای شورشی در جریان دفع حملات در حومه غربی منطقه «مجازه» به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر هم زخمی شدند؛ مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی در جریان این عملیات به غنیمت نیروهای یمنی درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    20 5
    الله اکبر
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      9 10
      چيه هر روز از ضربه مهلک و پهپاد روي امارات و قطر و موشک به عربستان حرف مي زنيد؟ پس چرا پيشرفتي در کار نيست؟ چرا هر روز اوضاع بدتر ميشه؟
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    11 3
    خداوندا عنایات خاصت را مرحمت فرماید
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    15 8
    مرگ بر امریکا و ال یهود که موجب برادر کشی میشوند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    13 4
    اصلا استان های جنوبی عربستان اشغالی هستن و مال یمنه...رزمنده ها باید همت کنن و این مناطق رو دوباره بگیرن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    8 5
    خدا قوت
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    7 5
    اگر نبود برخی سستی ها و یا خیانت ها وسهل انگاری ها و موشکهای ضد زره طوفان و دهلاویه و ضدهوایی دوش پرتاب میثاق بدست یمنی ها می رسید کار سعود تمام شده بود شاید ده سال پیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس