کد خبر 907273
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
ازدحام جمعیت برای دریافت دینار در مرز مهران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ازدحام شدید زوار اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: ماموران یگان‌های ویژه ناجا به طور 24 ساعته و بدون آنکه چشم بر روی چشم بگذارند مشغول خدمت‌رسانی عاشقانه به زوار هستند.

به گزارش مشرق، موج بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای چذابه، شملچه و بخصوص مهران در حال افزایش است. 

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا  با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ماموران یگان‌های ویژه انتظامی از شب گذشته به دنبال ازدحام شدید و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی به صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت بازگشت زائران از مرز مهران

عکس/ بازگشت زائران اربعین از مرز مهران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: ماموران این یگان در جهت خدمتگذاری به زوار، تسهیل در تردد آنان به کمک راهداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها رفته تا زوار هرچه راحت‌تر به پایانه‌ها منتقل شده و کار حمل و نقل آنها صورت گیرد. 

وی گفت: در حال حاضر تراکم شدید زوار در پایانه برکت را نیز شاهد هستیم؛ ماموران این پلیس تخصصی بدون آنکه در این 24  ساعت چشم بر روی چشم بگذارند عاشقانه و خالصانه زوار را یاری کرده و در انتقال، جابجایی و حمل و نقل وسایل و کیف آنها تا پایانه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند. 

این مقام ارشد ناجا وضعیت امنیتی موجود را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر امنیتی هیچ مشکلی وجود ندارد. 

وی از زائران درخواست کرد که سعه صدر و آرامش داشته باشند و با توجه به ازدحام شدید با پلیس همکاری کنند؛ چرا که ماموران پلیس تمام تلاش‌شان جلب رضایت زوار اربعین حسینی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس