کد خبر 907089
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
سرویس مدرسه

آموزش و پرورش درباره استفاده از وانت به عنوان سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان یک مدرسه در سیستان و بلوچستان عنوان می‌کند که این سرویس را خانواده دانش‌آموزان هماهنگ کردند.

به گزارش مشرق، چند روز است که تصویر استفاده از وانت به عنوان سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان یک مدرسه در سیستان و بلوچستان خبرساز شده است.

 روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اعلام کرد: «عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به خودرویی است که طرف قرارداد با آموزش و پرورش نبوده و از سوی اولیا بکارگیری شده است. 

مسئله ایمنی و مراقبت از دانش‌آموزان همواره مورد تأکید و توصیه این اداره‌ کل بوده و به دلیل اهمیت موضوع فرایند بکارگیری رانندگان و نوع وسیله نقلیه (صرفا مینی بوس، ون، سواری) طی دستورالعملی به ادارات اعلام و در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نیز طرح و مصوب می‌شود.

بنابراین بکارگیری این نوع وسیله نقلیه خارج از چرخه نظارتی آموزش و پرورش و توسط اولیا انجام شده است.

در این خصوص پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد مضاف بر اینکه در روستای تپه کنیز شهرستان هیرمند، یک واحد آموزشی توسط یک خیر در حال احداث است که احتمالا تا بهمن ماه آماده بهره برداری است و مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان حل خواهد شد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس