کد خبر 906738
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
لیگ قهرمانان آسیا - کراپ‌شده

پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت که هر دو نخستین تجربه حضور در فینال را در لیگ قهرمانان تجربه می کنند.

به گزارش مشرق، دو تیم کاشیماآنتلرز و پرسپولیس شنبه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان خود را برگزار خواهند کرد.

* از سال ۲۰۱۱ تاکنون تیم‌های غرب آسیا نتوانسته‌اند در آسیا به قهرمانی برسند و باید ببینیم سرخ‌ها می توانند در دیدار نهایی این طلسم را بشکنند یا خیر.

* قرار است ما نینگ، داور چینی دیدار رفت دو تیم را در زمین کاشیما سوت بزند. این داور چینی دیدار الوصل و پرسپولیس را در مرحله گروهی در امارات سوت زد که آن دیدار با گل کمال کامیابی نیا به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* از کاشیما هیچ بازیکنی تاکنون به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان انتخاب نشده ولی از پرسپولیس، علیرضا بیرانوند یک بار به این مهم رسیده است.

* بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان، علی علیپور است که با ۵ گل زده در رده نهم مشترک قرار گرفته است.

* برای اولین بار است که یک دیدار نهایی در سطح باشگاهی در آسیا در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار می‌شود، این در حالی است که ورزشگاه آزادی بعد از سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۲ برای سومین بار میزبان یک دیدار باشگاهی در دیدار نهایی است.

عملکرد کاشیما در مرحله گروهی 

تیم برد مساوی باخت امتیاز
سوون سامسونگ ۳ ۱ ۲ ۱۰
کاشیما آنتلرز ۲ ۳ ۱ ۹
سیدنی ۱ ۳ ۲ ۶
شانگهای ۰ ۵ ۱ ۵

عملکرد پرسپولیس در مرحله گروهی 

تیم برد مساوی باخت امتیاز
پرسپولیس  ۴ ۱ ۱ ۱۳
السد قطر ۴ ۰ ۲ ۱۲
نسف قارشی ۳ ۱ ۲ ۱۰
الوصل امارات ۰ ۰ ۶ ۰

* پرسپولیس در مرحله حذفی توانست الوحده امارات، الدوحیل قطر و السد قطر را شکست دهد و به دیدار نهایی برسد. این در حالی است که کاشیما با برتری برابر شانگهای، تیانجین و سوون سامسونگ به این مرحله رسید.

* حسین ماهینی تنها مصدوم سرخ‌ها است تیم حریف نیز بدون بازیکن مصدوم به استقبال این دیدار می‌آید.

* علیرضا بیرانوند در دیدار رفت، می تواند برای ۲۵ بار در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به میدان برود. این بازیکن تاکنون ۳۶ بار برای نفت و پرسپولیس در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس