کد خبر 906542
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نمی‌توانم قول گلزنی بدهم اما قول می‌دهم در بازی با کاشیما گل نخوریم.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: برای یک بازی حساس و تاریخی آماده می‌شویم این یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ پرسپولیس است امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی در زمانی برگزار می‌شود که بدن بازیکنان با آن هماهنگی ندارد، تصریح کرد: تیمی که هدفش قهرمانی است نباید این مسائل برایش مهم باشد. برف، باران، ساعت بازی و هیچ مسأله دیگری نباید اهمیت داشته باشد ما برای یک کسب پیروزی در این مسابقه به میدان می‌رویم. 

مدافع پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در بازی دیروز مقابل سایپا رخ داد و اینکه آیا این مسائل تمرکز اعضای تیم را بر هم نمی‌زند، عنوان کرد: این مسائل طبیعی است و در فوتبال پیش می‌آید نمی‌خواهم در مورد این مسأله صحبت کنم چرا که بازیکنان پرسپولیس در این مورد یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکن حریف مشخص است نمی‌خواهم در مورد حواشی صحبت کنم تمرکز ما روی فینال آسیا و یکی از حساس‌ترین مسابقاتی است که در پیش داریم. امیدوارم در زمین خودمان و با حمایت هواداران نتیجه قابل قبولی کسب  کنیم.

خلیل‌زاده در مورد طولانی بودن مسیر پرواز به ژاپن و اینکه باید ابتدا به دوبی بروند، گفت: یک مسیر سخت و طولانی را طی کردیم امیدوارم در این بازی که برایمان خیلی حساس است عملکرد خوبی داشته باشیم و قهرمان شویم

وی در رابطه با اینکه آیا به پرسپولیس نگاه ملی شده است، تصریح کرد: اینکه آیا نگاه ملی شده یا نه را من نمی‌دانم .

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که کاشیما را چطور حریفی می‌داند، عنوان کرد: هنوز آنها را ‌آنالیز نکردیم فکر کنم این آنالیز در دوبی انجام شود و بتوانیم به شناخت خوبی از این تیم برسیم و نتیجه خوبی در بازی رفت بگیریم.

مدافع پرسپولیس در مورد مصدومیت خودش و اینکه گفته می‌شود احمد نوراللهی مصدوم است، گفت: پزشکان تیم در این مورد باید نظر بدهند نمی‌دانم چند مصدوم داریم اما بازیکنان ما با وجود مصدومیت بازی می‌کنند. امیدوارم این نیم‌فصل را خدا به خیر کند و از آن عبور کنیم.

وی در مورد اینکه آیا قول گلزنی می‌دهد تصریح کرد: ما قول گلزنی نمی‌دهیم و فقط می‌توانم قول بدهیم که تیم گل نخورد باید ببینیم چه پیش می‌آید و امیدواریم خدا کمکمان کند. هواداران ما را حمایت می‌کنند و باید همه یکدل شویم تا پس از مدت‌ها که تیمی نتوانسته قهرمان شود ما به قهرمانی برسیم. 

خلیل‌زاده در مورد اینکه مسئولان سایپا بعد از بازی دیشب گفته‌اند بی‌ادب‌تر از شجاع خلیل‌زاده ندیده‌اند، گفت: آنها احتمالاً با خودشان بودند و با خانواده خودشان بودند که آن مسائل را به من گفتند. در کل همه بازیکنان تیم می‌دانند که اگر کسی کاری با من نداشته باشد آزارم به یک مورچه هم نمی‌رسد از هر کدام از بازیکنان می‌خواهید بپرسید شاید شوخ‌ترین بازیکن تیم باشم ولی اگر کسی کاری به من نداشته باشد به کسی کار ندارم. کلاً فوتبال همین است، درست صحبت کنند و مطالب درستی هم بشنوند. 

مدافع پرسپولیس در مورد خط و خطوطی که روی صورت او وجود دارد و اینکه آیا این مسائل به خاطر درگیری‌های شب گذشته است، تصریح کرد: این خط و خطوط مربوط به بازی دیروز است و کسی چنین کاری نمی‌تواند بکند. مدیرعامل و مربی سایپا و خیلی از افراد دیگر مصاحبه کردند و من نمی‌خواهم جوابشان را بدهم اما اگر شما چیزی نمی‌دانید بهتر است در مورد آن صحبت نکنید. خدا بالا سرمان است و نمی‌خواهم در مورد خیلی از اتفاقاتی که رخ داده الان صحبت کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس