حسینعلی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رحمانی به دنبال ارتقای صادرات غیرنفتی است، گفت: انتخاب رحمانی نشان دهنده عزم دولت برای رونق صنعت و اقتصاد است.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری در نشست علنی امروز شنبه ۵ آبان مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: رونق اقتصادی کشورها ناشی از رونق صنعت، معدن و تجارت است و به دلیل تاثیر مستقیم بر اقتصاد و زندگی مردم به تعبیری نبض اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید:

رنجبرزاده: رحمانی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حُسن تجربه رحمانی نویدبخش روزهای خوش آینده است، افزود: نمایندگان مخالف با وزیر پیشنهادی صمت به گونه ای صحبت کردند که شنونده تصور می کند یک وزارتخانه درهیات دولت می تواند مشکلات کشور را برطرف کند، غافل از اینکه وزیر تنها یک نفر در هیات دولت است و نه تنها یک وزارتخانه به تنهایی نمی تواند اقدام چندانی در جهت ساماندهی وضع موجود انجام دهد، بلکه باید قوه قضائیه و مقننه نیز برای رفع مسائل موجود به کمک دولت بشتابد.

انتخاب رحمانی نشان دهنده عزم دولت برای رونق صنعت و اقتصاد است

وی بیان کرد: رحمانی یکی از برترین مدیران اجرایی است، انتخاب او نشان دهنده عزم و اراده دولت برای رونق به صنعت و اقتصاد است.

شهریاری اظهار کرد: در حال حاضر بدون تردید یکی از چالش های مدیریت کلان کشور چالش اعتماد به باورهای قلبی و رفتاری مدیران به ارزش دینی و انقلابی از یکسو و اعتماد به دانش های توسعه ای، درک امور بین الملل و توان اجرایی برنامه های توسعه ای از سوی دیگر است، لذا راهکار اثربخش رفع و یا کاهش این چالش در وجود مدیران توانمند و مورد وثوق در سطوح عالی را می طلبد و مدیرانی که دارای این ویژگی باشند موفق خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: رحمانی در حوزه اندیشه، باورها، رفتارهای ارزشی و انقلابی آزمون های خود را پس داده و در حوزه های توسعه ای، سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با رویکردهای داخلی و بین المللی صاحب نظر بوده است؛ عملکرد سابق ایشان قابل قبول بوده است.

تخصص رحمانی باعث دلگرمی فعالان عرصه صنعت و تجارت می شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: افرادی که شناخت کافی از رحمانی دارند، می دانند ایشان واجد ویژگی های مورد نظر است و اهمیت این موضوع آنجا مضاعف می شود که رویکرد تعامل با دنیا به عنوان یک استراتژی هدفمند مورد توجه ایشان بوده است. تعهد، تخصص، تجربه و ارتباط موثر ایشان باعث دلگرمی فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.

شهریاری تاکید کرد: رویکرد برنامه محوری و سوابق رحمانی متضمن توسعه این حوزه از اقتصاد کشور خواهد بود. کارنامه درخشان وی نشان می دهد اعتماد او به بخش خصوصی و به حرکت درآوردن اقتصاد با محور بخش خصوصی روزهای خوشی پیش روی خود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد یک چرخه تعریف شده است، گفت: این چرخه بدون هماهنگی سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و صادرات محقق نخواهد شد که با انتخاب رحمانی می توان چشم انداز صادرات بر مبنای ارزش افزوده را قم زد.

نماینده مردم زاهدان با اشاره به سلامت کاری رحمانی بیان کرد: مسئولیت ایشان در طول دوران خدمت زبانزد بوده است، این مجموعه گام های موثری در توسعه اقتصادی برداشته که سبب ارتقای تولید داخلی و حضور بیشتر در بازارهای جهانی شده است.

رحمانی به دنبال ارتقای صادرات غیرنفتی است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: اهتمام به افزایش صادرات غیرنفتی باعث خروج صنعت از رکود می شود. نقش موثر رحمانی در بازاریابی و کسب بازارهای جدید هدف موجب ارتقای صادرات غیرنفتی است.

شهریاری با بیان اینکه رحمانی با ایجاد فضای کسب و کار و رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی به دنبال بهبود شرایط صنعت، معدن و تجارت است، یادآور شد: گسترش بازارهای هدف با نقش موثر وزیر پیشنهادی سمت محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: با انتخاب رحمانی سکان هدایت وزارتخانه به شخصی واگذار می شود که در تولید و تجارت تبحر داشته و از او به عنوان یک مدیر استراتژیک یاد می کنند. برنامه های ارائه شده از سوی او بارقه امیدی برای صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان ایجاد کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به برخی برنامه های وزیر پیشنهادی صمت اضافه کرد: وی لیستی از طرح های غیرانتفاعی تهیه کرده و بیان می کند ادامه آن به نفع کشور نیست، توجه رحمانی به سرمایه گذاری در بخش خصوصی یکی از بهترین برنامه های اوست.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس