کد خبر 906304
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
علی دایی

سرمربی سایپا می‌گوید در مصاف تیمش مقابل پرسپولیس همه چیز علیه شاگردان او بوده و در صورتی که داور مهربان‌تر قضاوت می‌کرد، بازی به سود تیم او به پایان می‌رسید.

به گزارش مشرق، علی دایی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک بازی خیلی سخت داشتیم. در نیمه اول و دوم بهتر از پرسپولیس بودیم. در نیمه اول موقعیت‌ها را در شش قدم استفاده نکردیم و موقعیت ها را از دست دادیم. پرسپولیس در نیمه اول یک شوت زد که سالی یک بار یا ۱۰ سال یک بار کمال کامیابی نیا می‌زند. ما بازنده رختکن رفتیم. بعد از گل اول، توپ و بازی در اختیار ما بود.

او افزود: ما یک یار کم داشتیم و پرسپولیس آن یک یار را داشت و نتوانستیم بازی را ببریم. حداقل دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. حق تیم‌هایی مثل ما خورده می‌شود و ما به حقمان نمی‌رسیم. ما با یکسری جوان کار می‌کنیم. آقای برانکو قبل از بازی گفتند که ما از نظر مالی بهتر از پرسپولیس هستیم. فکر کنم ایشان اطلاعات غلط گرفتند. ما از نظر مالی جزو چهار تیم آخر هستیم. حدود ۱۰ میلیارد هزینه کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در روزی که همه چیز علیه ما بود موفق بودیم. بازیکنان توانستند بازی باخته را مساوی کنند و اگر داور مهربان‌تر بود، بازی را می بردیم.

سرمربی سایپا درباره اخراج برادرش از روی نیمکت گفت: متاسفانه داور در آن صحنه پنالتی نگرفت و داداش ما اعتراض کرد و اخراج شد. اگر داور پنالتی می‌گرفت، این مسائل رخ نمی‌داد. از کمیته دواران می‌خواهم به دقت این بازی را ببینند. نمی‌شود که اشتباه خودشان را با اخراج مربی ما درست کنند. اگر مربی ما اخراج داشت، آقای سید جلال حسینی که جوز بهترین‌ بازیکنان است، چه کارها که انجام نداد. چرا او اخراج نشد؟ آن‌ها چند دقیقه وقت را کشتند. می‌خواستیم یک ضربه یستگاهی بزنیم اما چند دقیقه وقت را کشتند. چون ما سایپا هستیم و هوادار نداریم نباید این اتفاقات رخ بدهد. هیچ جای دنیا این اتفاقات رخ نمی‌دهد. تازه ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم. به ما گفتند در آزادی بازی کنید تا زمین را هم به آن‌ها بدهیم. بعضی ظلم‌ها در حق ما می‌شود که  از دست من کاری بر نمی آید.

او درباره اینکه با دروازه‌بان پرسپولیس درگیر شده است، گفت: دروازه‌بان ذخیره این تیم حواشی ایجاد کرد. از کرواسی یک بزن بهادر آوردند. شروع کننده درگیر شجاع خلیل زاده بود. بازیکنم قسم می‌خورد که او فحش مادر و ناموس داده است. این اولین بار نیست. حتی در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت زرد می‌دهد. آقای منشا، خلیل‌زاده و رادوشویج چنین مسئله ای را به وجود آورند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند. متاسفانه باید مسائل را رعایت کنند. اگر داور حق را به ما می‌داد، این اتفاق رخ نمی داد.

دایی در واکنش به اینکه آیا دروازه‌بان پرسپولیس با او درگیر شده است، گفت: نه با من درگیر نشد. به او گفتم چرا داد و فریاد می‌کنی و به داخل رختکن برو.

سرمربی سایپا درباره اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها به خوشحالی بازیکن تیمش بعد از گل بود، تاکید کرد: به آن ها ربطی ندارد چه اتفاقی می‌افتد. من گفتم بازیکنم سریع بیاید تا به تیم حریف فرصت ندهیم. ما دنبال مساوی نبودیم. می‌خواستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. چنین فرصتی نصیب ما نمی‌شد که به صدر جدول برویم.

دایی درباره اینکه بازی در تختی به ضرر تیمش است، یادآور شد: مطمئنا بازی در اینجا به ضرر ما است. ما پول و طرفدار نداریم. در همین چمن خراب تیم ما بهتر از پرسپولیس بازی کرد. آن‌ها فقط برای منشا و علیپور توپ بلند فرستادند. من تاکتیک دیگری شاهد نبودم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    22 13
    مثل آب خوردن میزنه توی گوش خبرنگار بعد میگه از کرواسی بزن بهادر آوردن!!!.داوری حتی یک صحنه مهم نداشت که بخواهد اشتباه کنه
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
      9 0
      داور یه پنالتی صد در صد واسه سایپا نگرفت اتوبان حسینی و یبرانوند هم باید اخراج میشدن.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    10 7
    اب بریز
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    8 25
    دم دایی گرم. یه فکری هم در رابطه با داوری ها بر علیه تیم های غیر از پرسپولیس و استقلال بشه. این نمیشه که همیشه حق و موقعیت و پنالتی و...بدن به این دو تا تیم ،چه خبره ،همه دستگاه های کشور و ارگانها و اپراتورها و..پشتشونن.
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    15 14
    شما به بازیکنان با ادب خود یاد بدید که به بازیکن 17 ساله پرسپولیس فحش نده. فحش دادند چوبشو هم خوردند
  • Mohammad Reza US ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    24 14
    آقای دایی که از زمین و زمان طلبکاری...ظاهراً شواهد چیز دیگری میگوید انگاری از اردبیل بزن بهادر وارد تهران شده نه از کرواسی.. راستی آقای گُل جهان و نماینده و سخنگوی فیفا در ایران تا به امروز کلمه افتادگی.احترام.تواضع.مرام.خود گذشتگی.پهلوانی.به گوشت خورده؟ آقای دایی قهرمانان زود از یادها میروند سعی کن پهلوان باشی تا مثل شادروان تختی همیشه در قلبها باقی بمانی..
  • نصیر IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    11 10
    خوشحالی بازیکن سایپا بعد گل جلوی نیمکت پرسپولیس نفت ریخت روی آتش شجاع خلیل زاده هم بیش از حد روی خانواده اش غیرت داره اینکه هر کسی فحش ناموسی بده بخوای با اون درگیر بشی بخشی از تاکتیک تیم حریف شده .....
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
      6 1
      آخه خلیل زاده اصلا مال این حرفاست؟ نمیدونم چرا هر چی بازیکن حاشیه داره جذب لنگ میشه!
  • محمد کاظم IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    3 2
    تحت هر شرایطی سیلی زدن به یک خبرنگار کارغیر حرفه ای وزشتی هست، متاسفانه سلبریتی های مادارند از ظرفیت وشهرتشان استفاده غلط می کنند، اگرچه کار سیدجلال، فریادهای بیرانوند، وحرکات شجاع وامثالهم نیز غیر حرفه ای اشتباه ونشان از رفتار آماتوری واحساسی ونپخته هست ولی دلیلی برای این حرکات دایی به عنوان یک اسطوره نیست، داوری اشتباه دارد همه جای دنیا ولی متهم کردن داور وآسمان ریسمان دوختن علی دایی بعداز هربازی وبویژه باخت دیگر ضرب المثل شده، دیروز رییس جمهور چک با خبرنگاری شوخی کرد وگفت در سفارت عربستان ضیافتی برایتان تدارک دبده ابم، امروز اتحادیه خبرنگاران اروپا وچک همه موضع گرفتند خیلی تند ومجبور به عذر خواهی شد، خبرنگارمان هم حرفه ای نیست وروانشناسی سرش نمی شود.در آن شرایط واوج عصبانیت سربه سر دایی می گذارد ودر حال نامساعد درک نمی کند که سکوت حرفه ای کند،البته که در این رابطه مقصر نیست ولی تقاضایش بی موقع بود فکر کرده دایی فرگوسن است
  • محمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    8 3
    اقای دائی حق با اقای مایلی کهن بود که تو را آقا قلدره صدا میکرد؟؟؟؟؟؟ ظاهرا شرارت و قلدری توخون تو هست!!!!!
  • مرتضى IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    5 7
    اين اقاى دايى خيلى از خودراضى تشريف دارند .بارها توى بازيها ي ديگه به خبرنگارها وتيمهايى كه ميبازه توهين كرده .
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    3 56
    اشتباه ماملت اینه که احساسی میشیم ماهزاران جوان درکشورداریم که باوربفرمایید علی دایی ناخن کوچک یکی ازاینها نمیشه این جوانان مظلوم پارتی ندارن که استعدادهاشون راثابت کنن درنتیجه یکی مثل علی دایی میاد و اسطوره میشه به خداقسم فرزندمن ازده برابر علی دایی هم درفوتبال سر است نمیدانیم کجابریم وچکاربایدبکنیم درشیراز هستیم و بلدنیستیم چکارکنیم هرجوانمردی که راهنمایی کند ممنونیم ازسایت عزیز مشرق هم سپاسگزاریم
    • US ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
      5 1
      چون قسم دروغ بنام خداوند خوردی 55 تا منفی بهت دادم بری حال بکنی فرزند تو احیانا اگه بیشتر از ده برابر علی دایی سرتر باشه مطمئننا از مسی و رونالدو و مارادونا و پله و پوشکاش هم دو سه بار سرتره لابد؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    3 7
    وقتى شما هستيد نياز به واردات اضافى نيست!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    5 7
    اگه مربی پرسپلیس بودی بازم اینجوری حرف میزدی اقای دایی؟ شانست اورد که پرسپلیس داره خودشو برای فینال اسیا اماده میکنه وگرنه با اختلاف چند گل بازنده بودین. راستی پولای زلزله زده ها رو چیکار کردی بالاخره؟
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    6 5
    خجالت بکش علی دایی. دیگه به هیچ جا نمیرسی. اگه همین طرفدارای پرسپولیس نبودن تو نظر سنجی ای اف سی هم رای نمی آوردی
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    4 6
    آقای دایی چند وقته بدمستی میکنه ، خدا عاقبتشو بخیر کنه
  • حقیقت IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    5 3
    اسم شادروان تختی رو با این هنر پیشه های فوتبالی مقایسه نکنید . علی دایی ناخن کندیده تختی هم نمیشه جهان پهلوان تختی یک مرد کامل بود .تا الان مادر نزاییده
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    4 4
    درود بر دایی بعضی ها چشم دیدن دایی ندارند ولی دایی خدایی دارد
  • MY ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    7 6
    عجب رويى داره اين بى كلاس تازه به دوران رسيده نوكيسه
  • اينا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    3 6
    اگر داور مهربانتر بود!، اگر داور پنالتى مى گرفت،... همه -بايد -مسايلى كه خوشايند اينا هست رو رعايت كنند، هيچكس حق ندارد از اينا ببرد، و كلا اينا هر كارى مى كنند به كسى ربطى ندارد! كنار كنار .. اينا دارن ميان!
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    5 6
    آقای دایی راست می گید؟!!! ولی پرسپولیس کبیر و ما هوادارها ، مدعیان غیرت و خودپرستان و منفعت طلبان داخلی را کنار گذاشتیم و مردانی آوردیم که دنبال "منافع پرسپولیس" باشند نه "منافع شخصی" .کسانی که در بدترین شرایط مالی تیم به دنبال خالی کردن حساب باشگاه و دریافت تمام و کمال پولشان (حتی پول سالهایی که سمتی نداشتند) بودند را کنار زدیم و مردانی آوردیم که بعد از 5 ماه عدم دریافت حقوق هم فقط و فقط منافع باشگاه در اولویتشان باشد ادعا و بازی با کلمات بس است ! بزن بهادر واقعی را مردم خوب میشناسند ، اگر شما نمی شناسید هم بروید از کسی که سیلی اش زدید بپرسید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس