کد خبر 906269
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: ادعاهایی که درخصوص وزیر پیشنهادی تعاون در زمینه واردات خودرو وجود دارد، کذب است.

به گزارش مشرق، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز شنبه ۵ آبان مجلس شورای اسلامی در دفاع از محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید عنوان کرد که در زمان جنگ اقتصادی نیاز به چریک داریم که شریعتمداری چریک مناسب برای زمان جنگ اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:

با رأی نمایندگان جلسه رأی اعتماد به وزرا دو شیفته شد

بابایی:شریعتمداری فردی با قاطعیت لازم برای مبارزه با فساد است

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شریعتمداری سابقه حضور در مراکز مختلف از جمله بنیاد شهید، وزارت صنایع، بانک مرکزی و نظارت بر سازمان های صنفی را در کارنامه کاری خود دارد، شریعتمداری کسی است که در شرایط کنونی که دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا به خیال خام خود مردم را در تنگنای اقتصادی قرار دهد، با کمک تجارب خود می تواند اثرگذار باشد.

وی گفت: حوزه تعاون با چالش هایی روبر است که بیکاری از واقعیت های جدی جامعه محسوب می شود که به کشور آسیب هایی وارد می کند. در عین حال تعجب می کنم از مخالف وزیر پیشنهادی رفاه که عنوان کرد شریعتمداری برای بخش هایی از حوزه تعاون برنامه ندارد، درحالی که طبق قوانین از جمله سیاست های کلی نظام ، برنامه ششم توسعه و قوانین کشوری دیگر هر کسی عهده دار وزارت تعاون شود، تنها باید در موارد ذکر شده برنامه ارائه دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس توضیح داد: شریعتمداری برای تمام موارد ذکر شده در قوانین متعدد برنامه عملیاتی دارد و خود او حق ندارد برنامه جدیدی ارائه کند. ما نمایندگان به عنوان قانونگذار و ناظر باید بررسی کنیم که آیا برنامه های وزیر پیشنهادی با برنامه های بالادستی تطابق دارد یا خیر که با توجه به برنامه های راهبردی، حمایتی و ارتقایی که شریعتمداری ارائه کرده است، باید گفت برنامه او با قوانین بالادستی تطابق دارد.

جعفرزاده تاکید کرد: بسیار خوشبختم که شریعتمداری حتی در حوزه تحریم برای اشتغال و رفاهیات اجتماعی نیز برنامه اعلام کرده است، از این رو تاکید دارم که باید هر چه زودتر تکلیف وزارت کار روشن شود، چرا که هیات امنای سازمان تامین اجتماعی ۸ ماه است معطل معرفی وزیر است، این در حالی است که سازمان ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان معادل یک سوم بودجه کشور پرداختی دارد. همچنین شورای حقوق و دستمزد به دلیل عدم معرفی وزیر همچنان شکل نگرفته است.

این نماینده مجلس با تاکید بر انسجام دولتی گفت: باید در راستای انسجام دولتی اقدام کرد، با قانون منع به کارگیری بازنشستگان ۱۲۰۰ مدیر ، ۱۷ استاندار کنار رفتند و در مجلس دو وزیر استیضاح شدند و دو وزیر استعفا دادند بنابراین باید کمک کنیم مجموعه دولت هر چه سریعتر شکل بگیرد تا مردم از زیر فشارها خارج شوند. ما نمایندگان اهرمی در اختیار داریم تا هر کجا کوتاهی شد اقدام کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه اعضای این فراکسیون به هر ۴ وزیر رأی مثبت داده اند، اظهار داشت: معاون اقتصادی وزارت اطلاعات برنامه تمام ادعاها و اظهاراتی که در فضای مجازی علیه شریعتمداری درخصوص فساد خودرو بود را تکذیب کرد، چرا اجازه نمی دهید این مسائل عنوان شود. شریعتمداری اولین کسی بود که خبر فساد خودرو را مخابره و با آن مبارزه کرد.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    2 0
    عجب چریکی از پشت به ملت حمله میکنه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    1 0
    دستمال دار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس