حوادث نمایه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ۹ کارگر در حادثه امروز بیمارستان خیریه در حال ساخت کهریزک کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، حسین کتابدار دقایقی پیش اظهار داشت: در ساعت ۱۰ صبح امروز دیوار بیمارستان خیریه در حال ساخت منطقه کهریزک فرو ریخت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: بلافاصله چهار تیم عملیاتی امداد و نجات در حوادث شهری از هلال احمر شهرستان ری و دو تیم «سگ های زنده یاب» از هلال احمر شهرستان های تهران و رباط کریم به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: پس از رسیدن تیم های عملیاتی و ارزیابی صحنه مشخص شد تعدادی از کارگران در زیر آوار ها گرفتار شدند و با همکاری آتش نشانی و دیگر ارگان های امدادی و خدماتی عملیات نجات آغاز شد.

وی اضافه کرد: عملیات به سرعت انجام شد و پس از ساعت‌ها تلاش ۴ نفر از زیر آوار ها خارج شدند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا و یک نفر جهت درمان بیشتر به مرکز درمانی اعزام شدند.

کتابدار گفت: در ادامه عملیات با همکاری آتش نشانی پنج نفر دیگر از زیر آوار خارج شدند که با تأیید اورژانس  متاسفانه جان خود را از دست داده بودند.

وی ادامه داد: عملیات نجات پس از ۶ ساعت تا ساعت ۱۶:۰۰ ادامه داشت و تیم‌های عملیاتی حاضر در صحنه پس از بررسی دقیق حادثه، پایان عملیات را اعلام کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: رعایت اصول ایمنی از نکات اصلی کار و فعالیت است و از تمامی هموطنان به خصوص در استان تهران خواهشمندیم قبل از شروع هرگونه فعالیت نکات ایمنی را رعایت فرمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس