کد خبر 905955
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
علیاری - پشتام و قوره جیلی

مراسم قرعه کشی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

به گزارش مشرق، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 77 کیلوگرم که 37 نفر حضور دارند پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دیمیتری پیشکوف از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان ایگور بسلگا از مولداوی و ربیع خلیل از فلسطین مبارزه می کند. السکاندر چهرکین قهرمان اروپا از روسیه و ویکتور نمس قهرمان جهان از صربستان در گروه پشتام حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری در دور استراحت می کند. وی در دور دوم با سلیمان دمیرجی از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان موسی اولویف دارنده مدال نقره جهان از روسیه و بک سلطان محموداف از قرقیزستان می رود.  در این وزن 34 نفر حضور دارند که در گروه علیاری آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان نیز حضور دارد.

در وزن 130 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، شهاب قوره جیلی در دور نخست به مصاف زویادی پاتاریدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان می رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف اسکار پینو هیندس دارنده مدال برنز جهان از کوبا می رود. سرگئی سیمینوف دارنده مدال برنز المپیک و طلای زیر 23 سال جهان از روسیه و رضا کایالپ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه نیز در گروه قوره جیلی قرار دارد.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس