جنوب ادلب.jpg

ده ها تن از عناصرگروه های مختلف تروریستی موجود در استان ادلب در درگیری با یکدیگر به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، جدیدترین خبرها از تحولات میدانی در مناطق اشغالی استان ادلب حاکیست، درگیری میان گروه های تروریستی مختلف به اوج رسیده است و دهها تن از طرفین کشته و زخمی شدند.

از حومه شرقی شهر «معره النعمان» در حومه جنوبی ادلب خبر می رسد، درگیری های سنگین میان گروه های تروریستی «هیات تحریر الشام و الویه الصقور» در شهرک «جرجناز» همچنان ادامه دارد؛ طرفین با حملات خمپاره ای به شدت مقرهای یکدیگر را هدف قرار می دهند.

ده ها تن از عناصر تروریستی در جریان این درگیری ها به هلاکت رسیدند و شماری دیگر هم زخمی شدند؛ زد و خوردهای سنگین میان گروه های تروریستی، خسارت های سنگینی جانی و مالی به شهروندان سوری وارد کرده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان درگیری های میان تروریست ها، تعداد از خانه های شهروندان سوری هدف حملات خمپاره ای قرار گرفت و تخریب شدند؛ شماری از شهروندان در این درگیری ها جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

از جنوب شرق استان ادلب خبر می رسد، موج جدیدی از درگیری ها میان گروه های تروریستی «حزب الترکستانی و هیات تحریر الشام» به وقوع پیوسته است؛ از سویی دیگر، گروه های تروریستی «احرار الشام جیش الاحرار، فیلق الشام  و نورالدین زنکی» علیه تروریست های «صقور الشام» وارد جنگ شده اند.

درگیری میان این گروه های تروریستی، منجر به آواره شدن صدها تن از شهروندان سوری شده است؛ افزایش درگیری ها باعث شده آوارگان سوری برای نجات جان خود به سمت شرق استان ادلب (گذرگاه ابوظهور) پناه آورند.

به گزارش مشرق، شهروندان آواره سوری در تلاش هستند خود را از گذرگاه ابوظهور در شرق استان ادلب به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه برسانند؛ خبرها حاکیست، درگیری میان گروه های تروریستی در مناطق مرزی مشترک استان های ادلب و حلب در جریان است.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی جبهه تحریر سوریه در مناطق «اریحا، معره نعمان» و ارتفاعات «الزوایه و شحشبو» در استان ادلب (نزدیکی مرزهای ادارای استان حلب) با عناصر تروریستی هیات تحریر الشام در مناطق «داره عزه و خان العسل» در غرب استان حلب درگیر هستند.

گفته شده، درگیری های سنگین در حدفاصل این دو محور (مرزهای مشترک استان ادلب و حلب) منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از عناصر تروریستی شده و خسارت های سنگین به طرفین وارد شده است.

به گزارش مشرق، اختلاف درونی میان تروریست های هیات تحریر الشام (جبهه النصره) افزایش یافته و گروهی از آنان که پیرو «ابو محمد الجولانی» هستند با دولت ترکیه همسو هستند و گروهی دیگر همچنان به مقاومت در برابر نیروهای سوری اصرار دارند.

تروریست های که حاضر به تسلیم نیستند بیشتر تابعیت خارجی (چچنی، قفقازی، سعودی و...) دارند و عقب نشینی خود را در مناطق شمالی به معنای نابود شدن توسط سایر گروه تروریستی تلقی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • الاندلس IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    45 3
    لعنت بر اول تا اخر تروریست ها.به امید ازادی سرتاسر سوریه.به امید پیروزی
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    23 33
    کل منطقه ادلب به اندازه یک دهم مناطق اشغال شده سوریه بدست کردهای دموکراتیک تروریست اشغال شده نیست
  • ناشناس IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    2 13
    پس این تروریسم ها کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس