کد خبر 905834
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
مودریچ

رای گیری برای توپ طلای فیفا به تاریخ نهم نوامبر به پایان می‌رسد و این یعنی مودریچ ال کلاسیکودربی را هم برای جمع آوری رای، فرصت دارد.

سرویس ورزش مشرق - بسیاری از کارشناسان دنیای فوتبال، مربیان و بازیکنانی که حق رای در فیفا و فرانس فوتبال دارند، معمولا رای خود درست در دقیقه ۹۰ اعلام می‌کنند و تا آخرین لحظه برای انتخاب خود صبر می کنند. ممکن است ستاره مورد علاقه آنها در آخرین لحظه یک گاف بزرگ خبری بدهد، یک توهین یا یک فساد اخلاقی... در هر حال همه تا آخرین ساعتها صبر می کنند.

در میان نامزدها مسلم است که نام لوکا مودریچ از سایرین بیشتر به چشم می خورد و کسی که بهترین از دید دنیای فوتبال بوده، حالا به احتمال زیاد بهترین از دید فیفا و فرانس فوتبال و اکیپ فرانسه هم خواهد بود. این رای گیری در نهم نوامبر به پایان می رسد و مودریچ در شبی که مسی نیست، رونالدو هم دیگر کاملا یوونتوسی و نسبتا فراموش شده، فرصت دارد خودش نشان دهد.

ال کلاسیکودربی این هفته (یکشنبه ۶ آبان ساعت ۱۸:۴۵) بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ کلید می خورد و مودریچ که خوب می داند توان کلیدی بودن و تاثیرگذار بودن را دارد می خواهد از این شب یک خاطره به یاد ماندنی برای خود و هوادارانش بسازد. او در بهترین زمان ممکن فرصت دارد در قلب میلیون ها هوادار رئال مادرید جای بگیرد و ثابت کند که رئال مادرید فقط با رونالدو به اهدافش نمی رسید. 

از طرفی خولن لوپتگی نیز قطعا در کنار اسامی چون راموس یا مارسلو به این برگ برنده بزرگ کراوسی نیز فکر می کند، لوکا مودریچ فرصت دارد در ال کلاسیکو دربی سرنوشت ساز ظاهر شود.

او البته با این درخشش تلاش می کند از زیر فشار ناشی از حکم دادگاه کرواسی نیز تا حدودی نجات پیدا کند. حبس طولانی و جریمه سنگین مالی در انتظار او است و البته مودریچ برای عدم تحمل حبس و عدم پرداخت جریمه فقط یک راه دارد: خداحافظی همیشگی با تیم ملی کرواسی و البته ورود و خروج قانونی به کشور کرواسی، چیزی که برای این مرد خانواده دوست بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس