کد خبر 905631
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کیهان نمایه

احتمالا اینها کسانی هستند که در دوران کودکی وقتی کار خطایی می‌کردند و مورد سرزنش قرار می‌گرفتند، عذر تقصیر آورده و می‌گفتند؛ من نبودم، دستم بود، تقصیر آستینم بود، آستین مال کتم بود، کتم مال داداش بود

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: معاون اول رئیس‌جمهور گفته است «من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام؛ پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم».


گفتم: ولی ملت یادشان نرفته که ایشان با چه حرارتی می‌گفت؛ مردم یادتان هست قیمت دلار بالا رفته بود و ما پائین آوردیم! مردم یادتان هست ماشین اقتصاد کشور به ته دره سقوط کرده بود، ما آن را بالا آوردیم! و ده‌ها نمونه دیگر از همین بالا و پائین آوردن‌ها که با افتخار به رخ ملت می‌کشیدند؟!


گفت: حالا چرا دقیقا وقتی که آمریکا برای ۱۳ آبان تهدید به تحریم جدید کرده است، برخی از این دولتمردان دنده عقب گرفته‌اند و خودشان را هیچکاره معرفی می‌کنند؟!


گفتم: چه عرض کنم؟! احتمالا اینها کسانی هستند که در دوران کودکی وقتی کار خطایی می‌کردند و مورد سرزنش قرار می‌گرفتند، عذر تقصیر آورده و می‌گفتند؛ من نبودم، دستم بود، تقصیر آستینم بود، آستین مال کتم بود، کتم مال داداش بود، داداش سر کوچه بود، کوچه پر از مورچه بود! و... طلبکار هم می‌شدند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس