کد خبر 905533
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
تصادف نمایه

تیم های ویژه خسارت سیار شرکت سهامی یک شرکت بیمه ای با بدرقه رسمی از مقابل ساختمان مرکزی این شرکت عازم مناطق مرزی غربی کشور و مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی (ع) شدند.

به گزارش مشرق، محسن پور کیانی در آیین بدرقه و اعزام تیم های خسارت سیار، با تاکید بر اهمیت والای حرکت مردمی میلیونها زائر در ایام اربعین حسینی (ع)، بیمه ایران را یار و همراه همیشگی مردم در این گردهمایی و همایش عظیم اسلامی و انسانی دانست.

بیشتر بخوانید

بررسی وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین در دولت

یک مقام مسئول در صنعت بیمه با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران در بخش خسارت سیار گفت: ۱۵ تیم ویژه خسارت سیار اعزامی به مناطق مرزی غرب کشور و مسیرهای راهپیمای زائران کربلای معلی تا ۱۰ آبان ۹۷ همراه زائران خواهند بود. این تیم ها با برخورداری از کارشناسان خبره به هنگام بروز کوچکترین سانحه رانندگی در کوتاهترین زمان ممکن درمکان حادثه حضور یافته و در همان محل، خسارت وارد شده را پرداخت خواهند کرد.

پورکیانی اضافه کرد: علاوه بر تیم های خسارت سیار، شعب نیز در پنج استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان و لرستان از روز شنبه ۵ آبان تا پایان مراسم اربعین و پس از آن تا دهم مهر در حال آماده باش بوده و به همین منظور کشیک هایی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تمامی کسانی که از طریق سامانه «سماح» برای اعزام به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند با پرداخت فقط ۱۵ هزار تومان تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و درمان بیمه ایران قرار دارند.

عباسعلی فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل این شرکت بیمه ای نیز در سخنانی به تشریح ویژگی تیم های خسارت سیار اعزامی پرداخت و گفت: مهمترین ویژگی تیم های اعزامی خسارت سیار این است که در محل حادثه رانندگی و به صورت الکترونیکی خسارت وارد شده را به زیان دیدگان پرداخت می کنند.

فراشیانی با بیان اینکه دسترسی آسان و سریع به این تیم های خسارت سیار با شماره گیری ۰۹۶۶۸ امکان پذیر است، حذف دریافت مدارک غیر ضروری از پرونده خسارت ها را از دیگر ویژگی های تیم های خسارت سیار دانست و افزود: بیمه گذاران بیمه های شخص ثالث بیمه ایران در صورت بروز حادثه فقط ملزم به ارائه گواهینامه و کارت خودرو هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس