کد خبر 904959
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
علیرضا پناهیان

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در اینستاگرام نوشت: اربعین اینترنت را با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی کنار هم، پُر کنید تا انگلیس از اختلاف‌افکنی خود پشیمان شود.

به گزارش مشرق،  برگزاری مراسم اربعین و پیاده روی زائران و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام در طول سال‌های اخیر از اهمین ویژه‌ای نسبت به گذشته برخوردار شده است. رهبر معظم انقلاب و کارشناسان مذهبی بر ضرورت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تاکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان پستی درباره ضرورت برپایی گسترده مراسم راهپیمایی عظیم اربعین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی پناهیان به شرح زیر است:

اربعین امسال، یک حرکت میلیونی با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی راه بیندازید! اینترنت را با عکس‌های ایرانی و عراقی در کنار هم، پُر کنید تا انگلیس از اختلاف‌افکنیِ خود پشیمان شود

اینترنت را با این عکس‌های ایرانی و عراقی در کنار هم، منفجر کنید تا دشمن خبیث شما زیر پای شما لِه بشود و بگوید: «من غلط کردم که خواستم بین دو ملت ایران و عراق، اختلاف بیندازم»

فکر کنید اگر میلیون‌ها عکس از «جوان ایرانی و جوان عراقی در کنار هم» و «پیرمرد ایرانی و پیرمرد عراقی» و «زنان ایرانی در کنار خواهران عراقی» جمع بشود، چه اثری خواهد داشت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس