محمد محمدرضایی

عضو مجمع نمایندگان ادوار گفت:‌ آقای جهانگیری اگر واقعاً در دولت هیچ‌کاره است پس چرا در دولت مانده است؟ وی باید استعفا کند تا تکلیف اصلاح طلبان نیز با روحانی روشن شود.

به گزارش مشرق، محمد محمدرضایی عضو مجمع نمایندگان ادوار با اشاره به اظهارات روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر کاهش اختیاراتش در دولت، اظهار داشت: اخباری که از درون دولت می‌رسد این است که آقای روحانی بدون مشورت با مشاورین و اعضای کابینه تصمیماتی اتخاذ می‌کند و این تصمیمات از طریق مسئولان مربوطه اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهانگیری برای روحانی و اصلاح‌طلبان «مهره سوخته» است

وی با بیان اینکه در دولت عدم هماهنگی وانجام درونی وجود دارد، گفت: طبق اطلاعی که بنده دارم موضوع دلار ۴۲۰۰ تومانی نیز که به دلار جهانگیری معروف شد تصمیم شخص آقای روحانی بوده اما از طریق ایشان ابلاغ شدو هزینه آن بدوش وی افتاد.

محمدرضایی ضمن تأکید بر عدم هماهنگی رئیس جمهور با وزرای کابینه گفت: خود آقای روحانی با وزرایش هماهنگ نیست و وزرا از اتاق شیشه‌ای با آقای روحانی ارتباط برقرار می‌کنند و رئیس جمهور نیز از اقتدار کافی برای برخورد با وزرا برخوردار نبوده و وزرا از وی حساب نمی‌برند.

وی صحبت‌های جنجالی اسحاق جهانگیری را به دلیل همین عدم هماهنگی در دولت دانست و گفت: اظهارات اخیر آقای جهانگیری به این معنی است که من هیچ‌کاره‌ام بنابراین آقای روحانی باید بداند که با حذف جهانگیری از دولت صف اصلاح‌طلبان نیز از دولت جدا خواهند شد.

عضو مجمع نمایندگان ادوار تاکید کرد: آقای جهانگیری اگر واقعاً در دولت هیچ‌کاره است پس چرا در دولت مانده است؟ وی باید استعفا کند تا تکلیف اصلاح طلبان نیز با روحانی روشن شود.

محمدرضایی با بیان اینکه قبلا گفته بودم اعتماد اصلاح‌طلبان دولتی به حسن روحانی تکرار بلاهت سال ۸۴ بود، و این اتفاق هم افتاد و گفت: روحانی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده، دلیلی ندارد که اصلاح طلبان حمایتشان از روحانی را همچنان ادامه دهند.

وی با اشاره به حمایت پوششی جهانگیری در رقابت‌های ریاست جمهوری سال ۹۶ تأکید کرد: سلب اختیار جهانگیری در دولت نوعی نمکدان‌شکنی است ، همانطور که در دولت اولشان این رفتار را با اقوام وادیان وفعالان این حوزه انجام داد. هرچند بنده همواره تأکید کرده‌ام که آقای روحانی غیرقابل اعتماد است.

عضو مجمع نمایندگان ادوار در همین‌باره تصریح کرد: زمانی که بنده در مجلس ششم بودم و آقای روحانی مشغول مذاکره در خصوص مسائل هسته‌ای بود بنده ۲ بار تذکر آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی دادم که کنگره آمریکا فعالیت‌های هسته‌ای ما را رصد می‌کند اما مجلس هیچ اطلاعی ندارد که حسن روحانی درباره چه زمینه‌هایی مذاکره می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس