دافوس

دوره محورشناسی و آشنایی با منطقه عملیات دانشجویان دافوس ارتش آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، دوره آموزش تخصصی محورشناسی نظامی و بررسی منطقه عملیات دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، با اعزام دانشجویان دوره 29 این دانشگاه به اردوگاه مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) ارتش در منجیل آغاز شد.

 سرهنگ غلامرضا ملکی، رئیس دانشکده فرماندهی و ستاد و فرمانده اردوگاه منجیل، گفت: این دوره تخصصی محورشناسی که از روز گذشته با حضور اساتید مجرب و دانشجویان دافوس ارتش در شهرستان منجیل آغاز شده؛ به منظور کاربردی کردن آموزش‌های نظری در محیط میدانی و تلفیق این آموزش‌ها با تجارب خدمتی پیشکسوتان برای دستیابی به اهداف آموزشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شده است.

وی افزود: دانشجویان در این ماموریت به لحاظ دارا بودن چهار اقلیم دریا، دشت، جنگل و کوهستان شهرستان منجیل، ضمن آشنایی با نحوه طرح‌ریزی عملیات‌ها در مناطق مختلف آب و هوایی، دانسته‌های نظری خود را در حوزه عملیات‌های مشترک در محیط عملی تمرین می‌کنند.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: این اردوی آموزشی به عنوان کارگروهی مشترک است که در سایر ارتش‌های دنیا نیز تجربه میپ شود و برنامه‌ریزی‌های آموزشی پیش‌بینی شده در این ماموریت به گونه‌ای است که امکان طرح ریزی مشترک و به اشتراک گذاشتن اطلاعات منطقه عملیات بین کلیه نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران میسر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس