کد خبر 904594
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
آدام همتی

هافبک جوان پرسپولیس شور و شوق زیادی برای بازی برگشت با السد دارد.

به گزارش مشرق، آدام همتی در خصوص دیدار برگشت با السد اظهار داشت: خیلی بازی سختی است و هنوز چیزی تمام نشده است. السد می‌آید تا نتیجه بازی رفت را جبران کند و فکر می‌کنم خیلی برایشان سنگین بود که در بازی رفت و در خانه خودشان شکست خوردند و حالا با تمام قوا می‌آیند برای جبران کردن. نتایجی مثل صفر - صفر یا یک بر صفر به سود هر تیم در بازی رفت نتایج مطمئنی نیست و می‌تواند در بازی برگشت تغییر کند. ما یعنی همه بازیکنان و کادرفنی و کادر مدیریتی هم قسم شدیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به امید خدا با حمایت هواداران دست پر خارج شویم.

وی در مورد قدرت تیم السد هم گفت: خیلی تیم خوبی است و کلی هزینه روی بازیکنان انجام دادند و باشگاه قدرتمندی ساختند که همه جوره امکانات لازم برای موفق شدن را دارند و تیم سرسختی هستند و همانطور که گفتم کار سختی مقابل آنها داریم.

هافبک پرسپولیس در مورد حمایت مردم از تیم گفت: نه تنها من و پرسپولیسی‌ها، به نظرم این بحث ایران است و قرار است ایران به فینال آسیا برود و دعای یک ملت پشت ما خواهد بود و همه منتظرند تا برابر السد نتیجه خوبی بگیریم و صعود کنیم. انگیزه زیادی داریم و به قولی همه اجزای بدنمان منتظر این بازی است تا بتوانیم یک نتیجه خوب رقم بزنیم.

همتی در مورد اینکه مقابل السد بازی می‌کند یا نه، گفت: نمی‌‌دانم بازی می‌کنم یا نه و این را آقای برانکو تعیین می‌کند که چه کسی درون زمین باشد و چه کسی از بیرون بازی را نگاه کند و برای من هم واقعاً مهم نیست در زمین باشم یا نه و مهم فقط نتیجه گرفتن تیم است و امیدوارم با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم و هرکسی بازی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در مورد حضور بازیکنانی مثل ژاوی در ترکیب تیم حریف هم عنوان کرد: نباید چیزی راجع به این بازیکنان بگویم و رزومه آنها خود گویای این است که چه کیفیتی دارند و از چه سطح فوتبالی آمده‌اند. ژاوی یکی از قهرمان‌های فوتبال جهان است و بالای 500 بازی در سطح اول اروپا انجام داده و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است. آنها تیم خوبی هستند و نظم و دیسیپلین و کلاس بازی بالایی برای خودشان تعریف کرده‌اند ولی ما هم نشان دادیم پرسپولیس هستیم و از هیچ نامی نمی‌ترسیم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم و می‌توانیم جلوی آنها را بگیریم و امیدوارم در بازی برگشت این را تکرار کنیم.

وی در مورد شباهت ظاهری به آسنسیو و اینکه می‌گویند از نظر بازی هم شبیه هم هستند، گفت: من خارج از ایران هم که بودم دوستانم این را به من می‌گفتند و فکر می‌کنم به خاطر شکل موهایم این را می‌گویند. علاقه زیادی به بازی او دارم و از بهترین بازیکنان رئال مادرید است ولی او چپ پا است و من راست پا هستم. در کل خیلی او را قبول دارم و هر کسی می‌گوید شبیه او هستم به من لطف دارد.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه دوست دارد چه کسی در ورزشگاه بازی را ببیند اظهار داشت: خیلی دوست داشتم پدرم بیاید و بازی را نگاه کند ولی نیست و در کانادا است و نمی‌تواند بیاید.

همتی در مورد اینکه اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود چکار می‌کند هم گفت: اگر قهرمان شویم وسط زمین غش می‌کنم و بیهوش می‌شوم. ولی اگر بخواهم حرکت خاصی انجام دهم چون شجاع گفت کچل می‌کند من هم به او گفتم همین کار را انجام می‌دهم که تنها نباشد. اصلاً خیلی خوب می‌شود که کل تیم این کار را انجام دهند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس