کد خبر 904532
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
پرسپولیس و السد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان نباید فریب بازی رفت را بخورند و مغرورانه بازی کنند چرا که در این صورت همه چیز خراب خواهد شد.

به گزارش مشرق، حامد کاویانپور در خصوص بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: به هر حال حساسیت بازی فوق‌العاده بالاست و سالیان سال است که تیم پرسپولیس نیاز دارد به عنوان نماینده ایران در آسیا عرض اندام کند. از طرف دیگر این موضوع برای هواداران هم بسیار مهم است. آنها می‌دانند که بحث بازی‌های داخلی با بازی‌های بین‌المللی خیلی فرق می‌کند. به قول صحبت‌های آقای برانکو این بازی شاید سخت‌ترین بازی 10 سال اخیر پرسپولیس باشد. موضوعی که باید به آن اشاره کنم این است که یک خطر پرسپولیس را تهدید می‌کند و آن هم این است که در بازی رفت ما در خانه حریف با یک گل برنده شدیم و نتیجه به سود ما بوده و این یعنی اینکه السد در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد: تیم قطری قطعا بی‌محابا و با همه توان مقابل پرسپولیس به آب و آتش می‌زند چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها می‌دانند که اگر در بازی فردا نتیجه نگیرند دیگر فرصتی برای جبران نیست. به همین دلیل آنها همه امکانات و هر چه که دارند رابرای این بازی بسیج خواهند کرد تا نتیجه بگیرند و حتی دست به کارهای غیراخلاقی و غیرورزشی هم بزنند و توقع ما از بازیکنان و هواداران این است که فریب این مسائل را نخورند و به تیم حریف فرصت عرض اندام ندهند. از طرف دیگر بازیکنان هم نباید فریب بازی رفت را بخورند و مغرور شوند. چرا که در این صورت کار تمام می‌شود. جا دارد از هوادارانی که خیلی زود بلیت‌های این بازی را خریده‌اند،تشکر کنم و امیدوارم روز سه‌شنبه یک روز فوق‌العاده برای فوتبال ایران باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در باره اینکه السد مثل خیلی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس شاید برای نتیجه گرفتن دست به کارهای غیراخلاقی در زمین بزنند و در این شرایط چه باید کرد، ادامه داد: فوتبال ایران از این دست اتفاقات کم ندیده و ضربه‌هایی هم از این بابت خورده است اما وقتی فوتبال روز دنیا را می‌بینیم به خوبی متوجه می‌شویم که چنین مسائلی دیگر جایی در دنیای فوتبال ندارد. باید با یک نگاه حرفه‌ای وارد زمین شویم و تا دقیقه آخر از پرسپولیس حمایت کرد. پرسپولیس در این بازی محکوم به نتیجه گرفتن و بردن است و خوشبختانه مربیان ما شناخت خوبی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارند نباید به هیچ عنوان دست حریف بهانه بدهیم و باید در زمین نتیجه لازم را بگیریم.

کاویانپور در خصوص اینکه با توجه به نتیجه بازی رفت پرسپولیس باید یک بازی دفاعی انجام دهد یا اینکه برای بردن به زمین برود، افزود: تیمی که برای حفظ نتیجه و مساوی گرفتن وارد زمین شود شک نکنید بازنده خواهد بود. یک تجربه تلخ از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم و آن این است که استقلال در زمین خودش تیم العین را شکست داد اما وقتی برای حفظ نتیجه به امارات رفت شکست سنگینی خورد و دست‌های این تیم بالا بود. این حرف‌ها را بدون منظور خاصی گفتم و نمی‌خواهم از صحبت‌هایم سوء تفاهم شود. بحث من یک بحث ملی است و از استقلال برای نمونه مثال زدم. پرسپولیس باید برای بردن به زمین برود چرا که از نظر استعداد و توانایی بالاتر از فوتبال کشورهای خلیج فارس هستیم و نباید به این موضوع توجه کرد که آنها چند بازیکن گرانقیمت دارند. ما باید با داشته‌های خودمان پیش برویم. جای خوشحالی دارد که پرسپولیس یک مربی مثل برانکو در اختیار دارد و من به خودم اجازه نمی‌دهم که بخواهم توصیه فنی داشته باشم اما مطمئنا با همین وحدت و یکدلی می‌توانیم جلوتر برویم و با این شرایط می‌توانیم قوی‌تر هم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس