حسن یزدانی

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.

به گزارش مشرق، مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 19:15 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی 11 بر 5 مقابل کوروگلی‌یف، قهرمان ۲۰۱۷ اروپا از روسیه در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت. (فیلم)

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک که در همان دور نخست مقابل دیوید تیلور آمریکایی با نتیجه 11 بر 6 شکست خورده بود، با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال به شانس مجدد رفت.

وی در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر و پیش از پایان زمان اول مسابقه رجب‌اُف از بلاروس را شکست داد. یزدانی در این مرحله نیز در کمتر از 4 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد کوئرالتا از کوبا گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. 

پرویز هادی نیز در سنگین وزن تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز برابر آنزور خزریف از روسیه به روی تشک می‌رود.

پیش از این در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست برابر حریف آمریکایی به عنوان پنجمی رسید و مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست مقابل جردن باروز آمریکایی حذف شد.

در ۴ وزن دوم نیز عزت‌الله اکبری در ۷۹ و علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و رضا اطری در ۵۷ و امیر حسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز حذف شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس