کد خبر 903504
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
ویزای اربعین

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه دفاتر زیارتی در ایام تعطیل وجمعه‌ها هم باز هستند، گفت: زائران پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، مدارک خود را به دفاتر زیارتی نزدیک به محل اقامت خود تحویل دهند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به اربعین حسینی و افزایش نام‌نویسی زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، یکی از دغدغه‌های زائران اخذ ویزا برای عبور از مرزها است.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم نام‌نویسی تمامی زائران اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: هیچ زائری بدون اخذ ویزا نمی‌تواند از مرزها خارج شود، بنابراین تمامی زائران برای اخذ روادید باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه هزینه ویزا ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است افزود: تمامی زائران برای جلوگیری از کلاهبرداری برخی افراد سودجو بهتر است هزینه ویزا را به صورت الکترونیکی در سامانه سماح پرداخت کنند.

محمدی با اشاره به سرعت گرفتن صدور روادید نیز خاطر نشان کرد: دفاتر زیارتی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در ایام تعطیل وجمعه‌ها هم باز هستند و زائران می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، مدارک خود را به این دفاتر تحویل دهند. این دفاتر تا زمانی که متقاضیان برای ارائه مدارک حضور دارند، فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: دفاتر صدور روادید نیز تا هر زمانی که گذرنامه زائران در آنجا باشد، باز بوده و ویزا برای زائران صادر می‌کنند، بنابراین زائران نگران روند اخذ ویزا نباشند و هرچه سریع‌تر مدارک خود را پس از نام‌نویسی در سامانه سماح به دفاتر زیارتی معتبر نزدیک به محل اقامت خود تحویل دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس