کد خبر 903433
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
مهدی تاج

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام هستند و نقد ها و نظرهای سازنده آنها را می پذیریم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست کانون مربیان فوتبال که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد حمایت و پشتیبانی این فدراسیون از آنها را اعلام کرد و اظهار داشت: کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام  هستند و نقد ها و نظرهای  سازنده انها را می پذیریم.

رییس فدراسیون فوتبال حمایت های دولت و وزیر ورزش و جوانان از توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی را به  عنوان یک نقطه قوت دانست و در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت فوتبال تهران را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: با توسعه و پیشرفت فوتبال در تهران همچون دیگر نقاط کشور موافقیم به همین دلیل از زمانی که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت خود را شروع کردم  تیم فروشی را ممنوع کردیم و حتی جلوی انتقال تیم نفت تهران را گرفتیم.

تاج ادامه داد: فوتبال  حقوق شناخته شده ای دارد از جمله حق پخش تلویزیونی. بطوریکه فوتبال امارات از این حق  به میزان هزار میلیارد تومان معادل پول ایران درآمد داشته در حالیکه اگر این در امد در فوتبال ایران محقق شود دیگر هیچ مربی نخواهد بود که مطالبه ای از باشگاه ها داشته باشد و بخش اعظم مشکلات کنونی به دلیل عدم شناخت حقوق مشخص و قانونی فوتبال است.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه ازادی برای تماشای دیدار ایران و بولیوی گفت:آنچه مسلم است حضور بانوان در استادیوم هم یکی از حقوق های شناخته فوتبال در دنیاست  که خوشحالیم این مهم محقق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس