کد خبر 902921
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
هاجر چنارانی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما مخالفان FATF هیچگاه پیامک‌های تهدیدی را که برایمان فرستادند، منتشر نکردیم.

به گزارش مشرق، هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شامگاه امروز سه شنبه (۲۴ مهرماه ۹۷) در همایش بررسی ابعاد اقتصادی لوایح مربوط به FATF با عنوان «تضمین نمی دهیم»،‌طی سخنانی اظهار داشت: ما مخالفان FATF هیچگاه پیامک های تهدیدی را که برایمان فرستادند، منتشر نکردیم؛ حتی پیامک‌های تهدیدی از آن سوی مرزها برای ما آمد اما ما آنها را رسانه‌ای نکردیم.

بیشتر بخوانید:

ترک مناظره «بررسی ابعاد سیاسی FATF» از سوی زیباکلام

بخشی از بالا رفتن قیمت ارز ناشی از اجرای «FATF» بود

وی افزود: زمانی که رهبری گفتند که نمایندگان بنشینند و بررسی کنند، می‌خواهید ایشان مخالفت خود را صریح اعلام کند؟ وقتی ایشان درباره الحاق به نهادهای نظارتی خارجی هشدار دادند ، چرا سران قوا می نشینند و این الحاق را بررسی می کنند ؟؟

چنارانی ادامه داد: امروز رئیس FATF وزیر خزانه داری آمریکاست و اسراییل و عربستان دو کشور ناظر آن هستندY برجام هم بدون خدمات نبود اما ما چه دادیم و چه گرفته ایم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش عنوان کرد که ما دوسال از لیست سیاه  خارج بودیم، پس چرا نرخ ارز در این دو سال سیر صعودی داشت؟

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: خروج ایران از لیست سیاه FATF نیاز به اجماع اعضا دارد، آیا عربستان و اسرائیل به خروج ایران از لیست سیاه رای خواهند داد ؟؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس