کد خبر 902914
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
محمد العتیبی

منابع رسانه‌ای ترکیه می‌گویند که سرکنسول عربستان سعودی به عنوان مطلع‌ترین فرد درباره سرنوشت خاشقچی، ترکیه را به سمت ریاض ترک کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمد العتیبی» سرکنسول سعودی در پی پایان ماموریت بازرسان ترکیه‌ای در داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، ترکیه را به سمت ریاض ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

سپر بلای «بن‌سلمان» کیست؟ +عکس

عطوان: ترامپ برای نجات سعودی‌ها چند می‌گیرد؟

العتیبی در دومین روز ناپدید شدن خاشقچی با درخواست خبرنگار رویترز برای تهیه گزارش و عکس از ساختمان کنسولگری مخالفت کرد و مدعی شده بود که خاشقچی در آنجا حضور ندارد.

وی در روزهای گذشته تحت فشارهای شدید افکار عمومی با قوت گرفتن قتل خاشقچی قرار داشته است و حتی برخی منابع رسانه‌ای می‌گفتند، احتمال فراروی از ترکیه وجود دارد.

خاشقچی ۵۹ ساله، بعد از انتخاب بن سلمان به عنوان ولی‌عهد عربستان سعودی، این کشور را ترک کرده و به آمریکا رفته بود و در روزهای اخیر قصد ازدواج با یک زن تبعه ترکیه را داشت و برای طی کردن مراحل ثبت ازدواج خود اوایل ماه جاری میلادی مجبور به مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول شد و دیگر خارج نشد.

چند روز پیش برخی منابع غیررسمی اعلام کردنه بودند که العتیبی تا زمان مشخص نشدن سرنوشت خاشقچی، اجازه خروج از ترکیه را نخواهد داشت، چرا که مطلع ترین فرد درباره سرنوشت خاشقچی محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    برای فریب افکار عمومی که جو را آرام کنند اینکار را کرده وگرنه اینها عاشق پست و مقام هستند. هشیار باشیم و فریب این سیاستمداران فاسد و جاهل وهابی را نخوریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس