کد خبر 902796
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
محسن رضایی نمایه

دبیر تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، دستاورد بزرگ معلولان و جانبازان را در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ تبریک گفت.

به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام، ایستادن جانبازان و معلولان ارجمند کشور را بر سکوی سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ تبریک گفت.

گفتنی است؛ کاروان ورزشی خودباوری و امید در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ٢٠١٨ جاکارتا با ۵١ طلا، ۴٢ نقره و ۴٣ برنز برای اولین بار به مقام سوم در جدول رده بندی مدال ها رسید و نتیجه ای تاریخی را برای ورزش ایران به ارمغان آورد. صبح روز گذشته کاروان خودباوری و امید، با استقبال مسوولین وزارت ورزش، فدراسیون و مردم به کشور بازگشت.

در ادامه تبریک محسن رضایی را در خصوص این قهرمانی  مشاهده می‌کنید:

۱۳۶ مدال طلا، نقره و برنز جانبازان سربلند و معلولان ارجمند پارالمپیکی ایران و ایستادن بر سکوی سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸، لبخند رضایت میلیون‌ها هموطن را به ارمغان آورد.

این موفقیت بی‌نظیر را که نشان از همت والا و اراده پولادین ملت ما دارد، به آحاد هموطنان به ویژه جامعه ورزش، قهرمانان، مربیان و اعضای کادر فنی کاروان ورزشی تبریک می‌گویم و از عزم و تلاش آنان صمیمانه سپاسگزارم.

تردید نیست که دستاوردهای بزرگ با استعداد، همت و کوشش جوانان ایران اسلامی، در سایر عرصه ها نیز قابل تکرار است و موجب خواهد شد که جهانیان اعتلا و اقتدار کشور عزیزمان را بیش از پیش درک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس